اوپن سی حق امتیاز خالق بر روی مجموعه ها را اعمال خواهد کرد

اوپن سی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 520 نفر

بازار اوپن سی اعلام کرده است که به اجرای حق امتیاز در تمام مجموعه ها در آینده اقدام خواهد داد

در ۷ نوامبر اوپن سی اعلام کرد که در حال راه‌اندازی یک ابزار زنجیره‌ای است که به سازندگان اجازه می‌دهد تا حق امتیاز هر مجموعه جدیدی را در پلتفرم اعمال کنند، اما از ارائه آن به مجموعه‌های موجود خودداری کرد.

در آن زمان، بازار گفت که گزینه‌هایی از اعمال هزینه‌های خارج از زنجیره برای «برخی زیرمجموعه‌ها» تا «اجازه دادن هزینه‌های اختیاری سازنده» تا «همکاری با سایر گزینه‌های اجرایی زنجیره‌ای برای سازندگان» را در نظر خواهد گرفت.

این اعلامیه با مخالفت قابل توجهی از سوی جامعه مواجه شد و از اوپن سی خواست موضع خود را روشن کند، با توجه به اینکه پیام‌رسانی نامشخص است، در حالی که دیگران با پیشنهاد «هزینه سازنده اختیاری» آن مخالفت کردند.

برخی از سازندگان NFT، مانند بابی کیم، یکی از بنیانگذاران و صد ها سازندگان دیگر گفتن که تصمیم گرفته اند انتشار مجموعه NFT آینده خود را در اوپن سی لغو کنند، و خاطرنشان کردند که “منتظرند ببینند آیا اوپن سی موضعی برای حق امتیاز خالق برای مجموعه های موجود و حفظ آن اتخاذ خواهد کرد یا خیر .”

در ۸ نوامبر، بنیانگذاران برد ایپ از جمله ویلی آرونو، گرگ سولانو و کرم آتالای در یک پست وبلاگی در این مناظره شرکت کردند و به اشتراک گذاشتند که حرکت از اوپن سی “عالی نبود” و نشان می دهد که قصد “حرکت” دارد. با بقیه گله و حق امتیاز پدیدآورندگان مجموعه‌های قدیمی را از پلتفرم خود حذف کنید.”

به نظر می‌رسد که اوپن سی این انتقادات را شنیده است و به عنوان بخشی از پست ۹ نوامبر در توییتر، تأیید کرد که “به اعمال هزینه‌های سازندگان برای همه مجموعه‌های موجود نیز ادامه خواهد داد”.

اوپن سی گفت که “از شور و اشتیاق ما به طور یکسان از سازندگان و کلکسیونرها در این هفته شگفت زده شده است. ما به دنبال بازخورد شما بودیم و آن را با صدای بلند و واضح شنیدیم.”

با توجه به بازار، آنها “در هفته های آینده شروع به منبع باز داده های ما در مورد هزینه های سازندگان برای استفاده همه خواهند کرد.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx