تسلا همچنان ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین دارد

تسلا بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

تسلا هنوز ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین دارد

بر اساس اسنادی که این سازنده خودروهای برقی قبل از گزارش سرمایه گذاران در سه ماهه سوم منتشر کرد، دارایی بیت کوین تسلا نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ بدون تغییر باقی مانده است.

در گزارش تسلا که روز چهارشنبه برای عموم منتشر شد، این شرکت می‌گوید که هنوز ۲۱۸ میلیون دلار بیت‌کوین در اختیار دارد. در ماه جولای، تسلا اعلام کرد که ۷۵ درصد از دارایی های بیت کوین خود را فروخته است، یعنی حدود ۹۳۶ میلیون دلار در آن زمان. پس از فروش، تسلا گزارش داد که تا پایان ژوئن به نگه داشتن ۲۲۲ میلیون دلار “دارایی دیجیتال” در ترازنامه خود ادامه می دهد.

ماسک در جریان گزارش سه ماهه دوم تسلا گفت که شرکت تسلا، بیت کوین خود را برای آزاد کردن پول نقد به دلیل ادامه قرنطینه های ناشی از کووید ۱۹ در چین فروخته است. او توضیح داد: «با توجه به عدم قطعیت قرنطینه‌های کووید ۱۹ در چین، برای ما مهم بود که موقعیت نقدی خود را به حداکثر برسانیم.

با وجود این فروش، تسلا پس از مایکرواستراتژی با ۱۳۰۰۰۰ بیت کوین (حدود ۲.۴۸ میلیارد دلار) و گالکسی دیجیتال با ۱۶۴۰۰ بیت کوین (حدود ۳۱۳ میلیون دلار) یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین توسط یک شرکت سهامی عام باقی مانده است.

طرح ماسک برای خرید توییتر و نبرد حقوقی متعاقب آن بر سر خروج از معامله، در تصمیم آن زمان تاثیری نداشت و به نظر نمی‌رسد که موضع شرکت در قبال رمزارزها را تغییر داده باشد.

در ماه سپتامبر، پیام‌های فاش شده نشان می‌داد که ثروتمندترین مرد جهان با کارآفرینان فناوری مختلف از جمله جک دورسی از شرکت Block و سم بنکمن-فرید از FTX درباره آینده بالقوه پلتفرم رسانه‌های اجتماعی محبوب گفتگو کرده است. یکی از ایده‌های مطرح شده شامل افزودن گزینه پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال مورد علاقه ماسک، دوج کوین بود.

ماسک گفت، ایده این بود که کاربران مبلغ ناچیزی را برای ثبت یک پیام در زنجیره بپردازند، که با نیاز به ۰.۱ دوج کوین برای ارسال یا ارسال مجدد نظرات، اکثر اسپم ها و ربات ها را کاهش می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx