کاهش حجم معاملات در هند پس از اعمال مالیات

مالیات در هند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 561 نفر

صرافی‌های کریپتو هند پس از اعمال ۳۰ درصدی مالیات، کاهش شدید حجم معاملات را گزارش کردند

با به اشتراک گذاشتن نمودارهای حجم چهار صرافی رمزنگاری پیشرو، CoinDCX، BITBNS، ZEBPay و WazirX، در ۳ آوریل، یکی از منابع داخلی صنعت کریپتو توییت کرد: «صرافی‌های هند پس از اعمال قوانین مالیاتی جدید کریپتو در ۱ آوریل شاهد کاهش حجم بودند.

یک گزارش خبری که این داده‌ها را به شرکت تحقیقاتی و رتبه‌بندی کریباکو گلوبال نسبت می‌دهد، می‌گوید که حجم تراکنش و ترافیک دامنه در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال هند تا ۵۵ درصد و ۴۰ درصد کاهش یافته است.

سیدارث سوگانی، مدیرعامل کرباکو گلوبال; گفت: «ما شاهد کاهش ۵۵ درصدی حجم در مقایسه با پایان ماه مارس و همچنین کاهش بیش از ۴۰ درصدی در ترافیک دامنه در مبادلات هندی بودیم. گزارش یک رسانه دیگر

پوشش رسانه ای اعلام کرد که WazirX شاهد کاهش ترافیک دامنه خود از بیش از ۷۰ میلیون به ۴۰ میلیون; CoinDCX از ۱۹ میلیون به ۱۲ میلیون، ZebPay از ۱۵ میلیون به ۴.۴ میلیون و Bitbns از ۱۱ میلیون به ۹.۹ میلیون بوده است.

طی هفته‌های گذشته; رسانه‌های محلی نگرانی‌های خود را مبنی بر اینکه مالیات‌های جدید کریپتو ممکن است سرمایه‌گذاران کوچک را از صرافی‌های متمرکز به صرافی‌های غیرمتمرکز دور کند; ابراز نگرانی کرده‌اند و این بازار را بازار خاکستری می‌نامند.

مالیات رمزنگاری در میان خلاء نظارتی

دولت هند که از طریق بودجه ۲۳-۲۰۲۲ معرفی شد، ۳۰ درصد مالیات بر سود و ۱ درصد TDS بر همه تراکنش‌های ارزهای دیجیتال وضع کرد. چیزی که این مالیات‌ها را برای سرمایه‌گذاران دردناک‌تر می‌کند این است که زیان یک دارایی را نمی‌توان با سود یک سکه دیگر جبران کرد. کارشناسان بر این باورند که این مقررات بازار کریپتو هند را غیررقابتی می‌کند و ممکن است این کشور امتیازی را که در غیر این صورت ممکن است داشته باشد از دست بدهد.

این مقررات مالیاتی از اول آوریل،; آغاز سال مالی جدید ۲۳-۲۰۲۲ اجرایی شده است.

آنها به عنوان بخشی از بودجه سالانه در پارلمان هند در اوایل فوریه سال جاری ارائه شدند و بحث های قابل توجهی را به وجود آوردند; به طوری که برخی از قانونگذاران خواستار ایجاد یک محیط مطلوب تر برای صنعت کریپتو شدند در حالی که برخی دیگر خواستار یک رژیم مالیاتی حتی سختگیرانه تر بودند.

چیزی که مالیات‌های کریپتو را ترسناک می‌کند، فقدان مقرراتی است که معامله در دارایی‌های دیجیتال را دو چندان می‌کند. دولت هند می‌گوید که می‌خواهد منتظر یک اجماع جهانی در مورد مسائل مربوط به مقررات باشد; قبل از اینکه به تصمیم خود برسد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx