فدرال رزرو می گوید تورم تا سال ۲۰۲۵ به ۲ درصد کاهش می یابد

فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 707 نفر

فدرال رزرو ایالات متحده با افزایش نرخ بهره به شدت بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است. در اوایل این ماه، مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ، گفت که بیت کوین با افزایش نرخ بهره، از سهام سنتی پیشی خواهد گرفت. با این حال، تا این مرحله، به نظر نمی رسد بیت کوین از روند پیش بینی شده بلومبرگ پیروی کند. در واقع، علیرغم دیدگاه صعودی بلومبرگ، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال همچنان در حال سقوط هستند. به عنوان مثال، بیت کوین و اتریوم پس از اعلام نرخ بهره ۲ درصد کاهش یافتند و دوباره برگشتند. اما اکنون دوباره سقوط کرده اند. بیت کوین در حال حاضر زیر ۱۹۰۰۰ دلار معامله می شود.

فدرال رزرو

کمیته بازار آزاد دولت، اقتصاد را در زمان تورم و رکود با کنترل عرضه پول در کشور مدیریت می کند. فدرال رزرو از طریق انقباض کمی و کاهش ذخایر، عرضه پول را حفظ می کند. در نتیجه، افزایش نرخ بهره باعث نوسانات در بازار می شود.

تورم تا سال ۲۰۲۵ به ۲ درصد کاهش می یابد

فدرال رزرو در نشست کمیته بازار آزاد فدرال در روز پنجشنبه برنامه های خود برای مقابله با تورم را فاش کرد. افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره فدرال رزرو تنها نوک کوه یخ است زیرا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ نرخ بهره را تا ۴۰۰ واحد در ثانیه افزایش دهد.

در ماه آگوست، CPI تورم سالانه ۸.۳ درصد را نشان داد، اما فدرال رزرو پیش بینی کرد که تورم تا سال ۲۰۲۵ به ۲ درصد کاهش یابد. این بازوی دولت قصد دارد تورم را تا سال ۲۰۲۲ به ۵.۴ درصد و تا سال ۲۰۲۳ به ۲.۸ درصد کاهش دهد. معیار بهره امسال چهار برابر و نرخ های فعلی بین ۲.۲۵٪ تا ۲.۵۰٪ است.

از نظرسنجی CNBN فدرال رزرو برای ماه سپتامبر، افزایش بهره فدرال رزرو برای ۱۱ ماه در اوج نرخ باقی خواهد ماند. جان رایدینگ، مشاور ارشد اقتصادی در Brean Capital در پاسخ به این نظرسنجی اظهار نظر کرد. رایدینگ گفت:

فدرال رزرو بالاخره متوجه شد که مشکل تورم حیاتی است. او فکر می کند که نرخ انقباض پولی فدرال رزرو یک «نرخ سیاست واقعی مثبت» است.

این نظرسنجی گزارش داد که در میان ۳۵ شرکت کننده در نظرسنجی، برخی از اقتصاددانان، استراتژیست ها و مدیران صندوق فکر می کنند که فدرال رزرو ممکن است در سخت گیری های خود زیاده روی کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx