پارالل‌ چین (ParallelChain) 50 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

پارالل‌ چین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 818 نفر

پیش از راه‌اندازی شبکه اصلی ParallelChain، جم دیجیتال (GEM Digital Limited)  که یک سرمایه‌گذار کریپتو است، ۵۰ میلیون دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است. این سرمایه گذاری در پروژه توسعه پروتکل لایه ۱ آزمایشگاه پارالل‌ چین انجام شده است. با ورود سرمایه های بیشتر، صنعت بلاک چین همچنان در حال رشد است. جامعه دیفای بخشی از صنعت بلاک چین است که بیشترین وزن را دارد.

پارالل‌ چین یک بلاک چین غیرمتمرکز است که موارد استفاده در سطح سازمانی و خرده فروشی را مدیریت می کند. این بلاک چین از دو پلتفرم لایه ۱ مقیاس پذیر تشکیل شده است، شبکه اصلی عمومی و شبکه های خصوصی. این بلاک چین اخیرا توکن بومی خود XPLL را به عنوان یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم راه اندازی کرده است.

شبکه اصلی که به زودی راه اندازی می شود، یک پلت فرم قرارداد هوشمند لایه-۱ با مکانیزم اجماع اثبات سهام است که برای تقویت یک اکوسیستم پاسخگو و دموکراتیک طراحی شده است. توکن XPLL همچنین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ با راه اندازی شبکه اصلی فهرست می شود.

پارالل‌ چین پلی میان DeFi و CeFi

مدیر عامل شرکت، ایان هوانگ، گفت که شبکه اصلی پارالل‌ چین راه حلی برای تقاضای صنعت برای حفظ حریم خصوصی، انطباق و مقیاس‌پذیری در برنامه‌های بلاک چین عمومی است. این پروژه قصد دارد شکاف بین دیفای و CeFi را با شبکه اصلی منبع باز خود ببندد.
شرکت پارالل‌ چین، حریم خصوصی کاربر را هنگام انجام تراکنش‌ها با استفاده از مکانیسم اثبات مصونیت، فعال می‌کند. دو پلتفرم پارالل‌ چین به دنبال ارائه محرمانه بودن و معاملات معتبر هستند. سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری GEM باعث گسترش بازار، تحقیق و توسعه و تامین مالی این پروژه غیرمتمرکز می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx