توکن‌های غیرقابل تعویض و سطح جدید مالکیت درون بازی

توکن‌های غیرقابل تعویض
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

مارک سوارز، بنیانگذار Blokhaus Inc توضیح می دهد که NFT ها تعامل و تجربیات درون بازی را برای کاربران بهبود می بخشد.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دنیای بازی را طوفانی کرده‌اند. دارایی های دیجیتال چه از طریق نسخه های محدود کلکسیونی، ارتقای آواتار یا انگیزه بازی برای کسب درآمد باشد، به مالکیت درون بازی معنای جدیدی بخشیده است. راه هایی که NFT ها در اختیار بازیکنان قرار می گیرند به طور فزاینده ای ملموس می شوند. در مورد بلاکسر، جدیدترین بازی بلاک چین از شرکت Blokhaus، تمام اجزای بازی به صورت NFT ساخته شده و برای اصلاح توسط کاربران در دسترس است.

مارک سوارز، بنیانگذار Blokhaus Inc.، به کوین تلگراف گفت که وقتی هر جنبه از بازی، NFT باشد، کاربران می‌توانند تجربه‌های بازی کاملاً سفارشی ایجاد کنند. هر جایی که کاربر در این بازی ۸ بیتی الهام گرفته از آرکید روی می‌آورد، یک NFT وجود دارد – از پس‌زمینه و شخصیت‌ها گرفته تا سلاح‌ها و موارد دیگر:

توانایی ایجاد شخصیت های خود را در صحنه خود و توانایی هدیه دادن یا فروش این مودها به عنوان یک بسته NFT به بازیکنان دیگر را تصور کنید.

توکن‌های غیرقابل تعویض به کاربران اجازه می‌دهند تا تجربه‌های درون‌بازی کاملاً مدولار و جامعه محور را که متعلق به قطعات آن هستند، بازی کنند. سوارز این سفارشی سازی یک بازی مبتنی بر NFT مانند بلاکسر را به میکس تیپ های دهه ۹۰ تشبیه می کند و می گوید که “قدرت ساخت بازی را در دستان بازیکنان قرار می دهد.” همانطور که توسط سوارز توضیح داده شد، طراحی بلاکسر کاملاً ساده است و به بازی های آرکید پیکسلی دهه نود بازمی گردد. فرهنگ کریپتو میم را برجسته می کند و شخصیت هایی مانند دوج زامبی را شامل می شود.

اگرچه طراحی بازی ساده است، اما سوارز اظهار داشت که به این معنی نیست که ابزارهای NFT نیز باید ساده باشند. در واقع، او گفت که تفکر بیش از حد ساده در مورد NFT ها یک مشکل در صنعت بازی های بلاک چین است.

معمولا [آنها] فقط افزونه ها، جوایز یا نشان هایی برای بازی هایی هستند که می توانید خریداری کنید – ما فکر می کنیم که آنها می توانند و باید بسیار بیشتر باشند.

این تنها آغاز ادغام NFT در دنیای بازی است. اخیراً شرکت های مای متاورس و انجین شروع به پیاده‌سازی NFT در بازی‌های محبوبی مانند ماین کرافت و Grand Theft Auto 5 کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx