سرمایه گذاران نهادی در خروج سرمایه رکورد شکنی کردند

سرمایه گذاران نهادی در خروج سرمایه رکورد شکنی کردند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 754 نفر

سرمایه گذاران نهادی در خروج سرمایه رکورد شکنی کردند

محصولات سرمایه ‌گذاری نهادی دارایی ‌های دیجیتال در هفته گذشته شاهد خروج بی ‌سابقه‌ ۴۲۳ میلیون دلار بودند. بر اساس آخرین نسخه گزارش هفتگی کوین شیرز، بخش بزرگی از این مبلغ توسط سرمایه ‌گذاران کانادایی خارج شده است.

مجموع جریان های خروجی این هفته تا حدی با ۷۰ میلیون دلار جریان ورودی از سایر کشورها جبران شد. سرمایه گذاران مستقر در ایالات متحده بیش از نیمی از ورودی ها را با ۴۱ میلیون دلار تشکیل دادند.

در خارج از ایالات متحده، سرمایه ‌گذاران آلمانی و سوئیسی مجموعاً ۱۱ و ۱۰.۴ میلیون دلار سرمایه تزریق کرده اند. در مقایسه، برزیلی ‌ها و استرالیایی ‌ها نیز سرمایه ورودی برابر ۱.۶ و ۱.۴ میلیون دلار داشتند.

به طور کلی سرمایه خروجی برابر با ۴۲۲.۸ میلیون دلار بود که بزرگترین کاهش هفتگی توسط سرمایه گذاران نهادی از زمان شروع انتشار گزارش های کوین شیرز بود. شایان ذکر است، این رقم بیش از دو برابر رکورد قبلی ۱۹۸ میلیون دلاری است که در ژانویه امسال ثبت شده بود.

سرمایه گذاران نهادی در خروج سرمایه رکورد شکنی کردند

گزارش کوین شیرز

دارایی ها

محصولات سرمایه‌ گذاری بیت کوین، ۴۵۳ میلیون دلار خروجی داشتند، در حالی که محصولات سولانا نیز خروجی جزئی ۱۰۰,۰۰۰ دلاری داشتند.

این خروج شدید سرمایه از محصولات BTC در هفته گذشته تقریباً جریان های سالانه را به سمت منفی سوق داده است. این رقم در حال حاضر به رقم ۲۶.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ سقوط کرده است.

روند ۱۱ هفته ای خروج سرمایه از محصولات سرمایه گذاری اتریوم با ثبت جریان ورودی ۱۰.۹ میلیون دلار متوقف شد. با این حال، محصولات اتریوم مجموعاً در سال جاری ۴۴۸.۳ میلیون دلار خروجی داشته اند که آن را به ضعیف ترین گزینه سرمایه گذاری در بین سرمایه گذاران نهادی کرده است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx