تمایلات منفی سرمایه گذاران نهادی با وجود خروج بیت کوین از صرافی

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

مدتی است که احساسات صعودی سرمایه گذاران نهادی در حال کاهش است. به دنبال ان که بیت کوین به زیر ۲۲۰۰۰ دلار سقوط کرد و ارزش کل بازار کریپتو در نهایت بار دیگر به زیر ۱ تریلیون دلار رسید، سرمایه گذاران نهادی همچنان نگرش نزولی تری نسبت به بازار نشان می دهند. اعداد و ارقام هفته گذشته مشخص شده است و خروجی ها از دارایی های دیجیتال مختلف نشان می دهد که پول کلان روی بیت کوین شرط بندی نمی شود.

خروج سرمایه گذاران نهادی از بیت کوین

خروج از بیت کوین توسط سرمایه گذاران نهادی در حال حاضر چند هفته است که اتفاق می افتد. دو هفته گذشته شاهد بودیم که این سرمایه گذاران پول خود را از دارایی دیجیتال خارج کردند. اکنون، این حجم‌ها با هیچ حاشیه‌ای بزرگ‌ترین حجمی نبودند که تاکنون دیده شده است، اما تصویری تلخ را برای سرمایه‌گذاری مؤسسات در آینده ترسیم می‌کنند.

بیت کوین برای سومین هفته متوالی خروجی از بازار را ثبت کرد. بیشتر احساسات نزولی سرمایه‌گذاران بر روی دارایی دیجیتال سقوط کرده بود و یک هفته دیگر خروجی با مجموع ۱۵ میلیون دلار ثبت کرد. ۶ میلیون دلار کمتر از خروجی ثبت شده در هفته قبل است.

 

روند صعودی در این مدت با پوزیشن های شورت پایان یافت. بیت کوین که در هفته قبل مجموعاً ۲.۶ میلیون دلار ورودی داشت، این هفته فقط ۰.۲ میلیون دلار ورودی داشت. بنابراین نه تنها این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی از موقعیت‌های خرید خارج می‌شوند، بلکه به کاهش  پوزیشن شورت نیز ادامه می‌دهند. این می تواند نشان دهنده این باشد که آنها انتظار دارند قیمت های بازار برای مدتی پس از این بی صدا باقی بماند.

 

بیت کوین به روند نزولی خود ادامه می دهد

بخش دیگری از بازار که شاهد خروجی نیز بود، محصولات سرمایه گذاری دیجیتال بود. هفته قبل، خروج ۱۷ میلیون دلار بود و مجموعاً به ۹ میلیارد دلار رسید.

 

جریان های ورودی به مسیر های نامشخص

اتریوم مدتی است که مورد علاقه سرمایه گذاران نهادی نیست. اخرین باری که این آلت کوین بیشترین بار نزولی خود را برای طولانی ترین زمان متحمل شده بود که منجر به ماه ها خروج متوالی شد. با این حال، به نظر می رسد همه چیز به دنبال دارایی دیجیتال است.

هفته گذشته شاهد ورود به اتریوم بودیم که در مجموع ۳ میلیون دلار برای این زمان وارد شد. این به دنبال اعلام این است که ادغام در ماه سپتامبر اتفاق می افتد و احساسات بازار را بار دیگر به نفع دارایی دیجیتال تبدیل می کند.

به نظر می‌رسد آلت‌کوین‌ها هر نوع جریان ورودی را برای هفته گذشته دریافت کرده‌اند. اگرچه حجم آن‌ها چندان دلگرم‌کننده نبود، با این وجود هنوز جریان‌هایی وجود داشت. دارایی هایی مانند کاردانو شاهد ورود ۰.۵ دلار بودند که احتمالاً به دنبال افزایش مجدد در اتریوم بود. با این حال، سولانا هیچ نظری را از سوی سرمایه گذاران نهادی  جلب نکرد و با خروج ۱.۴ میلیون دلار مواجه شد.

با توجه به اینکه اکثر جریان‌های خروجی از ایالات متحده، آلمان و سوئد انجام می‌شود، سهام بلاک چین در همان دوره زمانی ۱.۶ میلیون دلار خروجی را ثبت کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx