افزایش دو برابری حجم معاملات صرافی ارز دیجیتال DBS با وجود سقوط بازار

صرافی ارز دیجیتال DBS
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 379 نفر

معاملات بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال DBS پس از سقوط ژوئن دو برابر شد

DBS، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور اعلام کرد که تراکنش های ارزهای دیجیتال پس از سقوط بازار در ژوئن بیش از دو برابر شده است.

این تعجب آور است زیرا بسیاری از صرافی های دیگر از جمله  کریپتو دات کام، کوین بیس، جمینی و بای بیت مجبور شدند بخشی از کارکنان خود را به دلیل سقوط قیمت و خروج متوالی سرمایه گذاران اخراج کنند.

شایان ذکر است که پیوش گوپتا، مدیر عامل شرکت مادر صرافی ارز دیجیتال DBS  از طرفداران پرشور ارزهای دیجیتال است. چندی پیش، او پیش بینی کرد که آنها نقش کلیدی در شبکه مالی آینده این صنعت مالی خواهند داشت و حتی می توانند جایگزین طلا شوند.

اثر متقابل صرافی ارز دیجیتال DBS

سقوط ترا در ماه می باعث ایجاد یک بحران بزرگ در بخش ارزهای دیجیتال شد. در آن زمان، استیبل کوین الگوریتمی پروژه یعنی UST  و توکن اصلی آن LUNA  تقریباً به صفر شدند و باعث ضررهای چند میلیونی برای سرمایه گذاران شد.

مدت کوتاهی پس از آن، نهادهای دیگری مانند سلسیوس و تری اروز کپیتال نیز مشکلات بزرگی را تجربه کردند. اولی با استناد به شرایط ناپایدار بازار برداشت ها را متوقف کرد. در حالی که دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا دستور انحلال دومی را صادر کرد.

همه آن رویدادهای منفی، همراه با تورم قابل توجه در سراسر جهان، درگیری نظامی در اوکراین و بحران انرژی باعث سقوط گسترده در بازار ارزهای دیجیتال شد. در یک برهه زمانی حتی بیت کوین تا ۱۷۵۰۰ دلار سقوط کرد، سطحی که از پایان سال ۲۰۲۰ مشاهده نشده است.

اما برخلاف کاهش قیمت بیت کوین، صرافی ارز دیجیتال سنگاپوریDBS اعلام کرد که دو ماه گذشته کاملاً موفق بوده است. زیرا تعداد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در مقایسه با ارقام قبل از ژوئن بیش از دو برابر افزایش یافته است. در مورد بیت کوین، مقدار خریداری شده توسط کاربران چهار برابر بیشتر از ماه آوریل بود.

لیونل لیم – مدیر اجرایی صرافی ارز دیجیتال DBS  گفت:

سرمایه گذاران امروز در عوض به دنبال مکان های امن برای معامله و ذخیره ازرهای دیجیتال خود در میان نوسانات مداوم بازار هستند.

اشتهای فزاینده برای ارزهای دیجیتال که سنگاپوری ها از خود نشان داده اند را می توان با این واقعیت توضیح داد که مقامات این کشور مایلند این کشور را به عنوان یک مرکز جهانی بلاکچین معرفی کنند. آنها همچنین قصد اعمال قوانین سختگیرانه در فضای کریپتو و تضمین حداکثر حمایت از سرمایه گذاران داخلی را نشان داده اند.

موضع مدیرعامل شرکت نسبت به کریپتو

در ماه مارس سال جاری، پیوش گوپتا، مدیرعامل بزرگترین موسسه مالی سنگاپور، بانک DBS پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند جایگزینی برای طلا و ارزش گذاری آن شود. او همچنین فکر می کند که صنعت ارزهای دیجیتال نقشی حیاتی در سیستم پولی آینده خواهد داشت.

با این حال، نوسانات فعلی این طبقه دارایی همچنان یک مانع برای به حقیقت پیوستن این موضوع است. به این دلیل، ارزهای دیجیتال نمی‌توانند به عنوان پول آنطور که ما می‌شناسیم طبقه‌بندی شوند، مدیر اجرایی این بانک بزرگ سنگاپوری افرود که:

یک چالش بزرگ دیگر نوسانات زیاد ارزهای دیجیتال است. اگر می خواهید از این برای پرداخت هزینه ای استفاده کنید، نمی دانید دقیقا چه هزینه ای برای شما دارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx