توجه سرمایه گذاران نهادی به ADA ، SOL و ETH قبل از ادغام اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 351 نفر

سرمایه گذاران نهادی توجه خود را به شبکه های قرارداد هوشمند از جمله اتریوم ; کاردانو  و سولانا و همچنین به محصولات سرمایه گذاری چند دارایی; قبل از انتقال اتریوم به اثبات سهام ( ادغام ) اختصاص داده اند.

طبق گزارش CoinShares’s Digital ; محصولات سرمایه گذاری کرییپتو در هفته گذشته; مجموعاً ۳ میلیون دلار ورودی داشته اند که آن را به ششمین هفته متوالی ورودی تبدیل کرده است. در این شش هفته مجموعاً ۵۲۹ میلیون دلار ورودی سرمایه وجود داشته; و این رقم ۱.۷٪ از کل دارایی های تحت مدیریت را نشان می دهد. علیرغم سقوط اخیر قیمت کریپتو، در این گزارش توضیح داده شده است که ۳۲ محصول سرمایه گذاری جدید در سه ماهه دوم راه اندازی شد که عمدتاً بر روی آلت کوین ها متمرکز بودند. ورودی های جزئی در تمام مناطق مشاهده شد و کانادا مجموعاً ۳۰ میلیون دلار خروجی داشت.

در حالی که ارز دیجیتال پرچم‌دار بیت‌کوین شاهد خروجی‌های جزئی ۸.۵ میلیون دلاری بود; محصولات سرمایه‌گذاری کوتاه مدت بیت‌کوین مجموعاً ۷.۵ میلیون دلار خروجی ثبت کردند; محصولات سرمایه‌گذاری متمرکز بر شبکه‌های قرارداد هوشمند شاهد جریان‌های ورودی قابل توجهی بودند. اتریوم مجموعا ۱۶ میلیون دلار ورودی داشته و هفتمین هفته متوالی خود را با ۱۵۹ میلیون دلار ورودی تجربه می کند. این گزارش می افزاید:

ما معتقدیم که این تغییر در احساسات سرمایه‌گذاران به دلیل وضوح بیشتر در زمان ادغام است که در آن اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام تغییر می‌کند.

ادغام اتریوم; ادغام شبکه اصلی فعلی شبکه با سیستم PoS زنجیره بیکن را توصیف می‌کند و زمینه را برای ارتقاء مقیاس‌پذیری آینده، از جمله اشتراک‌گذاری، فراهم می‌کند. انتظار می رود که این حرکت باعث کاهش ۹۹.۹۵ درصدی مصرف انرژی اتریوم شود. تیم بیکو، مهندس پشتیبانی پروتکل در بنیاد اتریوم; پیش‌بینی کرد که ادغام شبکه اصلی می‌تواند در ماه سپتامبر در یک فراخوان پیاده‌کننده‌های PoS رخ دهد. بیکو اشاره کرده است که جدول زمانی ادغام به احتمال زیاد در طول زمان تغییر خواهد کرد.

این گزارش نشان می‌دهد که رقبای اتریوم نیز از ورودی سرمایه برخوردار بوده‌اند. به طوری که سولانا ۶۰۰ هزار دلار در هفته و کاردانو ۲۰۰ هزار دلار داشته است. محصولات سرمایه گذاری چند دارایی نیز ۱.۱ میلیون دلار ورودی داشته اند. محصولات سرمایه‌گذاری با تمرکز بر شبکه بایننس نیز  به طور قابل‌ توجهی شاهد ۱۰۰ هزار دلار ورودی بودند.

قابل ذکر است که با نزدیک شدن به ادغام اتریوم، برخی از استخراج کنندگان اتریوم خواستار یک هارد فورک هستند که زنجیره را برای حفظ شبکه با استفاده از مکانیزم اثبات کار تقسیم می کند. گفته می‌شود که دور شدن از اثبات کار شبکه را ارزان‌تر، سریع‌تر و سازگارتر با محیط‌زیست می‌کند. با این حال، پایان جریان درآمدی را برای استخراج‌کنندگان اتریوم که برای ایمن کردن شبکه پاداش دریافت می‌کردند، نیز رقم خواهد زد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx