ثبت عملکرد بهتر BNB نسبت به BTC در هفته گذشته

عمکرد بهتر bnb نسبت به Btc
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1147 نفر

یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال اشاره کرده است که BNB  به طور پیوسته از بیت کوین در چند هفته گذشته پیشی گرفته است زیرا در حال ادامه مرحله کشف قیمت در طول بازار نزولی است.

تحلیلگر مستعار ارزهای دیجیتال Kaleo نموداری را با بیش از ۵۰۰۰۰۰ دنبال کننده خود در پلتفرم میکروبلاگینگ توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می دهد BNB در برابر BTC در بالاترین حد خود قرار دارد و در حال کشف قیمت است زیرا یک “تانک واقعی” است.

اظهارات Kaleo پس از گزارشی منتشر شد که نشان داد زنجیره BNB، که قبلاً به عنوان زنجیره هوشمند بایننس شناخته می‌شد، در سالی که «سال شکست» نامیده می‌شود، از سایر رقبای اتریوم بهتر عمل کرده است. بازار توکن قابل تعویض (NFT)

طبق گزارش اخیر، بخش توکن های غیرقابل تعویض زنجیره BNB تا این سال با افزایش قابل توجهی در حجم فروش ثانویه و تعداد خریداران منحصر به فرد NFT در شبکه، رشد نمایی را تجربه کرده است.

 سه آلت کوین برتر

این گزارش می افزاید که BNB Chain در سه ماهه دوم سال کمی از تسلط اتریوم در فروش NFT کاسته است. این گزارش می افزاید که حجم NFT آن از رقبای خود از جمله Ronin، Flow و Polygon از نظر فروش روزانه پیشی گرفته است.

این نتیجه می‌گیرد که BNB Chain “در چندین معیار مالی، شبکه، اکوسیستم و توسعه در طول سه ماهه عملکرد بهتری داشته است.” این گزارش اشاره می‌کند که «افزایش قابل‌توجهی در تعداد تراکنش‌ها و درآمد در هر زنجیره در اواسط ماه می» وجود داشت، اما افزود که این میزان برای زنجیره BNB قابل توجه‌تر بود.

شایان ذکر است، در ۳۰ روز گذشته، BNB به طور قابل توجهی بهتر از BTC عمل کرده است، به طوری که ارز دیجیتال پرچمدار ۹.۲ درصد نسبت به دوره مذکور و BNB بیش از ۳۴ درصد رشد داشته است.

در سایر توییت‌های کالیو همچنین بر روی دیگر ارزهای دیجیتال تمرکز کرد و اشاره کرد که در نمودار ETH/BTC، ETH به نظر “آماده است تا در نهایت در برابر ارزهای دیجیتال پرچمدار بالاتر رود”. این تحلیلگر همچنین خاطرنشان کرد که لایت کوین از یک مقاومت بزرگ در برابر بیت کوین خارج شد و می تواند بالاتر رود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx