موسسات خطر پذیر در استانه ورود به بازار کریپتو

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

سرمایه گذاران نهادی و خطرپذیر علیرغم رکود بازار به کریپتو سرازیر می شود

در یکی از بزرگ‌ترین حرکت‌های اخیر در حوزه کریپتو، یک غول سرمایه‌گذاری خطرپذیر واقع در لندن، Northzone، یک میلیارد یورو (حدود یک میلیارد دلار) جمع‌آوری کرده است تا صندوقی را تشکیل دهد که بر استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال و فین‌تک تمرکز خواهد کند.

شرکتی که قبلا در شرکت‌هایی مانند اسپاتیفای و Klarna و استارت‌آپ‌های وب۳ و دیفای مانند Sunscreen، Gro و Magic Labs سرمایه‌گذاری کرده بود، در حال برنامه‌ریزی برای تامین مالی شرکت‌ها از مراحل اولیه تا عرضه اولیه است.

وندی شیائو شادک، شریک Northzone، گفت که این صندوق صنعت دارایی های دیجیتال را به عنوان “بخش اصلی” خود برای آنها در نظر می گیرد. او افزود: «ما ذهنیت فوق‌العاده‌ای برای بنیان‌گذاران نسل بعدی داریم تا دسته‌های کاملاً جدیدی را نیز تعریف کنند.

تاریخچه رمزنگاری Fidelity

منابع می گویند که Fidelity Investments، یکی از برجسته ترین کارگزاران سهام ایالات متحده، در حال بررسی اجازه معامله بیت کوین برای سرمایه گذاران فردی است. هنوز اطلاعیه رسمی برای مشتریان ارائه نشده است، اما Fidelity قصد دارد این سرویس را به بیش از ۳۴.۳ میلیون حساب کارگزاری آنها ارائه دهد.

مایک نووگراتز، مدیرعامل یک بانک دیجیتال و پلتفرم خدمات ارز دیجیتال، Galaxy Digital، اشاره کرد که Fidelity ممکن است در آینده نزدیک مشتری آن شود.

او در جریان کنفرانس SALT در نیویورک گفت:

پرنده ای به من گفت که Fidelity، پرنده کوچکی که در گوش من است، به زودی مشتریان خرده فروشی خود را به سمت ارزهای دیجیتال سوق می دهد. امیدوارم حق با اون پرنده باشه و بنابراین ما شاهد این راهپیمایی نهادی هستیم.»

Fidelity در سال ۲۰۱۸ با بازگشت به صندوق های تامینی و سرمایه گذاران نهادی خود در سال ۲۰۱۸ ، وارد بیت کوین شد. اوایل امسال، پیشنهادات طرح بازنشستگی ۴۰۱(k) را به مشتریان شرکتی راه اندازی کرد.

جی پی مرگان & Ownera

جی پی مورگان ، که توسط یک شرکت مدیریت دارایی خصوصی LRC Group پیوست، در یک دور ۲۰ میلیون دلاری برای استارت‌آپ زیرساخت دارایی توکن شده Ownera شرکت کرده است.

Ownera، یک پروتکل منبع باز که از توکن سازی اوراق بهادار در بلاک چین عمومی یا خصوصی پشتیبانی می کند، قصد دارد پلتفرم های توکن شده و شرکت های مالی سنتی را پیوند دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx