سلسیوس به کجا رسید؟

شرکت ارز دیجیتال سلسیوس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

از شرکت سلسیوس چه خبر؟

یک قاضی ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک حکمی را برای تعیین یک شخص ثالث بی طرف برای بررسی امور مالی شرکت وام دهی ارز دیجیتال سلسیوس تایید کرد.

وکلای وزارت دادگستری، رگولاتورهای اوراق بهادار، و نمایندگان طلبکاران و مصرف کنندگانی که به دنبال جبران زیان خود بودند، به بازپرس فشار آوردند، اقدامی که خود شرکت سلسیوس به آن اعتراض نکرد. طلبکاران کوچکتر به جای آن از متولی درخواست کرده بودند تا پرداخت بدهی های شرکت را فعالانه تر آغاز کند.

گروه عمده مصرف‌کننده و طلبکار، معروف به کمیته بستانکاران بدون تضمین (UCC)، قبلاً نگرانی‌هایی را در مورد هزینه‌های مربوط به یک ممتحن مطرح کرده بود، اما اخیراً با دفتر ورشکستگی وزارت دادگستری، برنامه متولی ایالات متحده، برای محدود کردن دامنه به توافق رسیدند. تحقیقات ممتحن باعث تغییر موضع آنها شد. قاضی ارشد پرونده، مارتین گلن، امکان تغییر بیشتر دامنه بررسی شخص ثالث مالی شرکت سلسیوس را باز گذاشت.

این قاضی ایالات متحده ابتدا در ماه گذشته اقدام به تعیین یک بازرس کرد و گفت که این پرونده به دلیل “بی نظمی های مالی شدید” و “بی اعتمادی گسترده به مشتریان بدهکاران” به یک بازپرس بی طرف نیاز دارد. این دفتر هفته آینده با نامزدهای نقش ممتحن مصاحبه خواهد کرد.

در همین حال، کمیته بستانکاران بدون تضمین نیز تحقیقات خود را در مورد شرکت سلسیوس انجام می دهد. در طول جلسه استماع امروز، این شرکت گفت که با شرکت سلسیوس “پیشرفت قابل توجهی” داشته است و این شرکت به صورت کتبی موافقت کرده است که با تحقیقات خود همکاری کند و در حال حاضر ۱۶۰۰۰ سند ارائه کرده است. مدیرعامل الکس ماشینسکی مشاور خود را حفظ کرده است و همچنین شروع به تولید اطلاعات برای کمیته بستانکاران بدون تضمین کرده است، از جمله در مورد خروج خود از این پلتفرم.

به گفته مشاور گرگوری پسس، فردا، کمیته بستانکاران بدون تضمین به یک جلسه آنلاین با آژانس های نظارتی ایالتی ملحق خواهد شد تا وضعیت تحقیقات مربوطه خود را به اشتراک بگذارند. رگولاتورهای اوراق بهادار دولتی هفته گذشته حمایت خود را از یک ممتحن ارائه کردند و برخی از یافته های اولیه خود را ارائه کردند. این یافته ها شامل ادعاهایی بود مبنی بر اینکه شرکت سلسیوس به طور مداوم مشتریان را در مورد سلامت مالی خود در پیش از سقوط خود گمراه کرده است.

شرکت سلسیوس در ژوئیه سال جاری وارد روند رسیدگی به ورشکستگی فصل ۱۱ شد و از آن زمان تاکنون در برابر بررسی های قابل توجهی از طرف های مختلف در این دادرسی به دلیل عدم وضوح درک شده و ادعاهای تقلب مقاومت کرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx