استیک اتریوم دشوار است؟

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 452 نفر

انتقاد کاربران از دشواری استیک اتریوم

پس از انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام  (PoS)، استیک اتریوم اکنون نقش اصلی را در اعتبارسنجی بلوک ها و ایمن سازی شبکه ایفا می کند. با این حال، برخی از اعضای جامعه بر این باورند که فرآیند استیک اتریوم بسیار دشوار است، به خصوص برای افراد عادی.

در ساب ردیت اتریوم، یکی از اعضای انجمن موضوع استیک اتریوم و مشکلات آن را مطرح کرد. به گفته این کاربر، یک آخر هفته تمام طول کشید تا همه چیز را راه اندازی کنند. کاربر گفت که ممکن است این چیزی باشد که کسانی که برنامه‌های «غیربخشنده» دارند نتوانند آن را بپذیرند. آنها نوشتند:

جامعه اتریوم دوست دارد قابلیت استفاده را پوشش دهد، اما سالم‌تر است که اعتراف کنیم: این کار هنوز برای همه مناسب نیست.

در پاسخ به این موضوع، یکی دیگر از اعضای انجمن نیز تجربه خود را در مورد استیک اتریوم به اشتراک گذاشت و خاطرات روزهای اولیه اتریوم را مرور کرد. کاربر خاطرنشان کرد که تعامل بلاک چین در آن زمان نیز قبل از اینکه گزینه های کاربرپسندتری ارائه شود دشوار بود. این عضو انجمن همچنین تاکید کرد که راه‌اندازی یک گره (نود) بیش از حد برای یک فرد معمولی دشوار است.

جدا از مشکلات راه اندازی، بحث مصرف پهنای باند نیز مطرح شد. به دلیل مصرف پهنای باند بالا، یکی از کاربران گفت که خطر مسدود شدن اینترنت توسط ارائه دهنده خدمات اینترنت شما وجود دارد. کاربر دیگری اشاره کرد که هزینه های بیش از سقف داده های اینترنتی احتمالاً می تواند هر گونه سود سهام را از بین ببرد.

در همین حال، یکی دیگر از اعضای جامعه با این استدلال که استیک اتریوم کار آسانی نیست که همه بتوانند انجام دهند، مخالفت کرد. «مردم به استیک اتریوم به عنوان دریافت پول نقد رایگان نگاه می کنند در حالی که اینطور نیست. شما به طور موثر برای انجام یک کار دستمزد دریافت می کنید و این نیاز به مقدار مشخصی دانش و تلاش دارد.»

حتی اگر ممکن است مشکلاتی در مورد استیک اتریوم وجود داشته باشد، پس از ادغام نیز برخی تحولات مثبت وجود داشته است. در ۱۵ سپتامبر، روز ادغام، بلاک های روزانه ایجاد شده از ۶۰۰۰ به ۷۱۰۰ افزایش یافت که ۱۸ درصد افزایش را نشان می دهد. جدای از این، میانگین زمانی که اعتباردهنده ها برای تأیید تراکنش ها نیاز دارند، ۱۳ درصد کاهش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx