آیا پپه می‌تواند دوباره از WIF پیشی بگیرد؟

تحلیل پپه
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 217 نفر

هفته‌ی گذشته برای میم‌کوین‌هایی مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بسیار خوب سپری شد و آن‌ها رشد قابل توجهی را تجربه کردند. در همین راستا، تصمیم گرفتیم نگاهی به عملکرد یک میم‌کوین محبوب دیگر به نام پپه (PEPE) در همین بازه زمانی بیندازیم.

عملکرد قابل قبول پپه

در طول هفته‌ی گذشته، میم‌کوین‌های برتر مانند دوج‌کوین و شیبا اینو، هر کدام رشدی دو رقمی را تجربه کردند. بر اساس داده‌های وبسایت CoinMarketCap، قیمت دوج‌کوین بیش از ۲۶ درصد و ارزش شیبا اینو حدود ۱۰ درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این متن، این دو میم‌کوین به ترتیب با قیمت $ ۰.۱۲۵۰۰۳ و $ ۰.۰۰۰۰۲۱ معامله می‌شدند.

اگرچه نرخ رشد پپه به اندازه‌ی دو میم‌کوین برتر بازار نبود، اما این میم‌کوین همچنان توانست در هفته‌ی گذشته قیمت خود را ۵ درصد افزایش دهد. با این حال، ویف (WIF) موفق شد از پپه پیشی بگیرد و به سومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

در حال حاضر، پپه پس از از دست دادن جایگاه خود به ویف، با قیمتی در حدود $ ۰.۰۰۰۰۰۶ و ارزش بازاری در حدود $ ۲,۵۸۷,۹۷۲,۰۸۳ معامله می‌شد. با این حال، برای سرمایه‌گذاران پپه همه‌ی اخبار بد نیست. افزایش قیمت اخیر به دارندگان این میم‌کوین اجازه داد تا سود خوبی کسب کنند. طبق داده‌های وبسایت IntoTheBlock، بیش از ۷۷ درصد از سرمایه‌گذاران این میم‌کوین در سود هستند. به لطف حرکت صعودی قیمت، تسلط اجتماعی پپه (حضور این ارز در شبکه‌های اجتماعی) افزایش یافت. همچنین، احساسات مثبت در مورد این میم‌کوین در آن دوره بالا رفت.

تحلیل پپه

آیا روند صعودی PEPE ماندگار خواهد بود؟

از آنجایی که نمودار روزانه این میم‌کوین مدتی است که سبز رنگ است، تصمیم گرفتیم با بررسی معیارهای آن، ببینیم شانس این توکن برای ادامه روند صعودی چقدر است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که فشار خرید روی این میم‌کوین در چند روز گذشته همچنان بالا بوده است. با این حال، از تاریخ ۲۸ مارس به نظر می‌رسد که روند در حال تغییر است. افزایش عرضه PEPE در صرافی‌ها در حالی که عرضه خارج از صرافی‌ها کاهش می‌یابد، گواه این تغییر است. با این وجود، نهنگ‌ها (سرمایه‌گذاران بزرگ) همچنان به انباشت PEPE ادامه می‌دهند، چرا که عرضه این کوین در دست آدرس‌های برتر، با افزایش روبرو شده است.

تحلیل پپه

تحلیل ما بر اساس داده‌های تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که ممکن است شاهد چند روز رنج (با نوسانات کم) برای قیمت پپه باشیم. شاخص بولینگر باند نیز همین موضوع را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که قیمت پپه در حال حاضر در یک محدوده کم‌نوسان قرار دارد.

با این حال، شاخص جریان پول (MFI) سیپنال صعودی می‌دهد. این شاخص در حال افزایش است و به سمت سطح خنثی حرکت می‌کند. بنابراین، مشخص نیست که آیا پپه بتواند در آینده نزدیک جایگاه خود را به عنوان سومین میم‌کوین برتر پس بگیرد.

تحلیل پپه

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx