جنون میم کوین‌ها چرخه هاوینگ بیت کوین را شکسته است

هاوینگ بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 200 نفر

ناظران بازار ارزهای دیجیتال می‌گویند نقدینگی در این بازار گاوی عجیب، چند مرحله را رد کرده و به طور مستقیم از بیت‌کوین به سمت میم‌کوین‌ها سرازیر شده است. تحلیلگران صنعت کریپتو، چرخه هاوینگ فعلی بیت کوین را عجیب‌ترین بازار گاوی ثبت‌شده تا به امروز می‌نامند. این عجیب‌بودن به دنبال ثبت زودهنگام بالاترین قیمت تاریخی بیت‌کوین و هجوم گسترده به سمت میم‌کوین‌ها رخ داده است. زک راینز، رابط جامعه چین‌لینک که با نام مستعار «ChainLinkGod» شناخته می‌شود، در تاریخ ۱ آوریل در پستی برای ۱۷۱ هزار دنبال‌کننده خود نوشت: «این بازار گاوی عجیب بوده است.»

به طور سنتی، در روندهای صعودی، نقدینگی ابتدا وارد بیت‌کوین می‌شود، سپس به اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالا سرازیر شده و در نهایت به سمت پایین این زنجیره حرکت می‌کند. با این حال، راینز اظهار داشت:

«بازار چند مرحله‌ای را که در چرخه‌های قبلی شاهدش بودیم، رد کرده است.»

او اشاره می‌کند که «جریان نقدینگی به طور مستقیم از بیت‌کوین به سمت میم‌کوین‌ها رفته است که کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد.»

هاوینگ بیت کوین

دنیای میم‌کوین‌ها در تاریخ ۱ آوریل با افزایش چشمگیر ارزش کل بازارش به ۷۰ میلیارد دلار مواجه شد. این جهش عمدتاً به خاطر افزایش ناگهانی قیمت توکن‌های تازه راه‌اندازی شده مانند «داگ ویف هت (WIF)» مبتنی بر سولانا، «بوک آو میم(BOME)» و همچنین میم‌کوین‌های قدیمی‌تر مثل «پپه (PEPE)» و «بونک (BONK)» بوده است.

شبکه لایه ۲ «بیس» صرافی کوین‌بیس نیز به کانون داغ گمانه‌زنی در مورد میم‌کوین‌ها تبدیل شده است. برای مثال، توکن «دیجن (DEGEN)» که اخیراً بر بستر بیس راه‌اندازی شده، طی ماه گذشته رشدی خیره کننده‌ی ۲۸۰۰ درصدی را تجربه کرده است. این میم‌کوین، یک توکن غیررسمی است که در شبکه اجتماعی غیرمتمرکز «فارکستر» بین جامعه‌ی کاربران توزیع شد.

راینز می‌گوید: «مقداری سرمایه خرد وارد بازار شده است، اما به هیچ وجه به سطوحی که قبلا دیده‌ایم نزدیک نیستیم. ما در یک اقتصاد توجهی قرار داریم که بر اساس روایت‌های خاص و نه اصول واقعی عمل می‌کند.»

این احساس توسط آنتونی ساسانو، مدرس اتریوم، در اول آوریل تکرار شد. او گفت:

«بعد از حدود یک دهه حضور در بازار ارزهای دیجیتال، می‌توانم با اطمینان کامل بگویم که این عجیب‌ترین بازار صعودی است که ارزهای دیجیتال تاکنون تجربه کرده‌اند.»

او اضافه کرد، تا زمانی که کل بازار به طور کلی با هم بالا برود، ورود جدی سرمایه‌گذاران خرد به بازار اتفاق نیفتاده است.

عامل دیگری که بر عجیب بودن این چرخه بازار می‌افزاید این است که بیت‌کوین قبل از هاوینگ، به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود رسیده است. در چرخه‌های قبلی، بالاترین قیمت بیت‌کوین یک سال پس از هاوینگ اتفاق افتاد. این دارایی در تاریخ ۱۴ مارس به ۷۳۷۳۴ دلار رسید و در حال حاضر تنها ۱۸ روز تا هاوینگ بیت کوین در ۲۰ آوریل باقی مانده است. تحلیلگران قبلاً پیش‌بینی کرده‌اند که روند نزولی پیش از هاوینگ به پایان رسیده است.

در اول آوریل نیز، تحلیلگر تکنیکال با نام مستعار «موستاش (Moustache)» تأکید کرد که بیت‌کوین سطح کلیدی نسبت فیبوناچی را که در چرخه‌های قبلی دیده شده بود، پس گرفته است، اما این بار قبل از هاوینگ.

هاوینگ بیت کوین

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx