۴ آلتکوینی که قبل از هاوینگ بیت کوین باید خرید

هاوینگ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 627 نفر

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، پیش‌بینی‌های زیادی در مورد رسیدن قیمت بیت‌کوین به رقم خیره‌کننده‌ی ۱۵۰ هزار دلار وجود دارد. جامعه‌ی ارزهای دیجیتال با هیجان منتظر شروع یک روند صعودی باورنکردنی است. در بحبوبه‌ی این هیجان، چند ارز دیجیتال دیگر نیز به عنوان گزینه‌ی بالقوه برای بهره‌مندی از جهش قیمتی پیش‌بینی‌شده‌ی بیت‌کوین مطرح شده‌اند. این ارزهای برجسته که انتظار می‌رود در کنار افزایش قیمت بیت‌کوین رشد کنند، با داغ شدن بازار مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته‌اند.

BlastUP ویروسی می‌شود و تنها در یک ماه ۳ میلیون دلار سرمایه جذب می‌کند

بلست آپ (BlastUP)، لانچ‌پد برتر بلاک‌چین Blast، اخیراً با عرضه‌ی خیره‌کننده‌ی خود در دنیای ارزهای دیجیتال سر و صدا به پا کرده و تنها در یک ماه موفق به جذب ۳ میلیون دلار سرمایه شده است. بسیاری از سرمایه‌گذاران باهوش قبل از اینکه ارزش توکن‌ بلست آپ (BLP) به شدت افزایش پیدا کند، برای خرید آن اقدام کرده‌اند.

هولدرهای توکن‌های BlastUP می‌توانند از مزایای متعددی از جمله شرکت در ایردراپ، دریافت پاداش‌های وفاداری انحصاری برای شرکت در IDOها و همچنین کسب سود از طریق استیکینگ بهره‌مند شوند.

هاوینگ بیت کوین

بلست آپ با پشتوانه‌ی بلاک‌چین Blast که از نظر TVL ششمین بلاک‌چین بزرگ به شمار می‌رود، در دنیای ارزهای دیجیتال به عنوان یک لانچ‌پد کاربردی برای پروژه‌های DApp متمایز شده است. بلست آپ با شعار «سریع‌تر رشد کنید، بیشتر درآمد کسب کنید» متعهد به پیشبرد موفقیت استارت‌آپ‌های بلاک‌چین است. کسانی که اکنون به بلست آپ ملحق می‌شوند، بخشی از پروژه‌ای خواهند شد که در مسیر تبدیل شدن به «موفقیت بزرگ بعدی» در این روند صعودی قرار دارد.

قیمت رندر (RNDR) به میانگین متحرک ساده نزدیک می‌شود؛ آماده‌ی رشد یا سقوط؟

تحلیل رندر

قیمت فعلی رندر در حدود ۱۰.۹۱ دلار نوسان می‌کند و کمی پایین‌تر از میانگین متحرک ساده‌ی ۱۴ روزه قرار گرفته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، احتمالا رندر تا سطوح حمایتی خود در حدود ۹.۹۳ و ۶.۵۴ دلار اصلاح شود. در صورت اصلاح قیمت، این دو محدوده می‌تواند نقطه ورود خوبی برای خریدارن جدید باشد. از طرفی با پس گرفتن حمایت میانگین متحرک ۱۴ روزه، رندر می‌تواند رکورد قیمتی خود در حدود ۱۳.۸۳ دلار را بازپس گیرد و برای رشدهای بیشتر گام بردارد.

کسانی که روی رشد بلندمدت رندر شرط‌بندی می‌کنند، باید میانگین متحرک ساده‌ی ۱۰۰ روزه را زیر نظر بگیرند، زیرا این میانگین ممکن است نشان دهد که قیمت پس از نوسانات متعدد در کجا تثبیت شود. در هر حال آمادگی برای تغییر قیمت RNDR در هر دو جهت بسیار مهم است.

چشم‌انداز بازار جوپیتر (JUP): رشد در میان نوسانات

موقعیت فعلی بازار جوپیتر با قیمت ۱.۴۸ دلار نشان‌دهنده‌ی مسیر صعودی بالقوه و اعتماد سرمایه‌گذاران به این پروژه است. سطوح حمایت در ۱.۱۲ دلار و ۰.۸۶ دلار به‌عنوان ضربه ‌گیر در برابر نوسانات بازار عمل می‌کنند. اگر روند صعودی ادامه پیدا کند و جوپیتر بتواند مقاومت‌ ۱.۶۱ دلار (ATH قبلی) را پشت سر بگذارد، افزایش قیمت تدریجی قابل تحقق است. این افزایش قیمت می‌تواند با شاخص‌های تکنیکال مثبت مانند میانگین متحرک ساده‌ی ۱۰ روزه در حدود ۱.۲۸ دلار تأیید شود.

تحلیل جوپیتر

با این حال، شاخص‌های بازار مانند مکدی (MACD) و RSI هردو در منطقه فروش هستند که می‌تواند نشان دهنده عدم اطمینان به رشدهای بیشتر باشد. در صورتی که قیمت جوپیتر از حمایت اول خود پایین‌تر بیاید، با ریسک نزولی مواجه می‌شود. این موضوع می‌تواند در کوتاه‌مدت منجر به کاهش قیمت به سمت سطح حمایت دوم یعنی محدوده ۰.۸۶ دلار شود.

تحلیل قیمت پروتکل NEAR: ثبات و رشد

تحلیل نیر پروتکل

قیمت فعلی پروتکل NEAR در حدود ۷.۰۴ دلار نوسان می کند که با میانگین ۱۴ روزه مماس شده و نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی کوتاه‌مدت است. میان متحرک ۱۴ روزه در حال حاضر مانند یک حمایت فوری برای نیر پروتکل عمل می‌کند. از سمتی دیگر، شاخص MACD درحال صدور سیگنال فروش است چرا که یک فاز منفی در این اندیکاتور شکل گرفته و خط سیگنال بر روی خط MACD قرار دارد. با کنار هم گذاشتن این موارد می‌توان انتظار یک اصلاح موقت تا حمایت اول یعنی محدوده ۶.۲ دلار را داشت. با این حال سرمایه گذارانی که هدف بلند مدت‌تری دارند می‌توانند برای پله دوم ورود خود منطقه ۴.۶ دلار را نیز زیر نظر بگیرند.

سخن پایانی

هاوینگ بیت کوین همواره علاوه بر تاثیر فنی خود بر میزان عرضه و تقاضا، تاثیر روانی‌ای نیز بر بازار کریپتو داشته است. این رویداد همیشه یک رویداد صعودی محسوب شده و تقریبا هر ۴ سال یک بار سرمایه گذاران را به استفاده از سود های بالقوه بازار رمزارزها تشویق می‌کند. هاوینگ بیت کوین ابتدا بر بازار و قیمت خود BTC تاثیر می‌گذارد اما بسیاری از آلتکوین‌ها نیز در این میان سودهای چندده درصدی را تجربه می‌کنند. در این مقاله به معرفی و تحلیل ۴ آلتکوینی پرداختیم که متصوریم با هاوینگ بیت کوین رشدهای خوبی را تجربه کنند. با این حال همواره به یاد داشته باشید که این مطلب صرفا نقطه نظر نویسنده است و قبل از هرگونه سرمایه گذاری ابتدا شخصا در مورد رمزارز مدنظرتان تحقیق کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx