بانک‌های ژاپنی به دنبال صدور استیبل کوین‌ قانونی هستند

استیبل کوین‌
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 473 نفر

شرکت G.U تکنولوژی، توسعه دهنده ابزارهای مرتبط با بلاکچین، در بیانیه مطبوعاتی روز پنجشنبه اعلام کرد که سه بانک بزرگ ژاپنی قصد صدور استیبل کوین‌ هایی در یک بلاکچین سازگار با اتریوم ایجاد شده توسط این شرکت مستقر در توکیو را دارند.

با توجه به اطلاعاتی که G.U تکنولوژی داده است، این پروژه در ابتدا بر صدور و حواله پرداخت‌های الکترونیکی متمرکز خواهد شد. سپس در برنامه‌های آینده برای ایچاد یک سیستم استیبل کوینی که شامل دولت‌های محلی و شرکت های خصوصی است، تلاش می‌کند.

صرافی‌های ارزدیجیتال ژاپنی از لیست کردن استیبل کوین‌های خارجی مانند تتر منع شده‌اند، اما طبق گزارش ها این ممنوعیت در سال ۲۰۲۳ برای استیبل کوین‌ هایی که مطابق با استانداردهای نظارتی خاص هستند، برداشته می شود.

G.U تکنولوژی گفت که استیبل کوین‌ زنجیره باز ژاپن با مقررات این کشور مطابقت دارد. G.U تکنولوژی نسخه بتا بلاکچین را با همکاری Dentsu ، Minna Bank ، Pixiv و دانشگاه کیوتو توسعه داده است. بانک های ژاپنی در این آزمون شامل گروه مالی توکیو کربوشی ، مینا بانک و بانک شیکوکو است. هر بانک استیبل کوین خود را در زنجیره باز ژاپن ایجاد و آزاد می کند، که طبق گفته G.U تکنولوژی می توانند بیش از ۱۰۰۰ تراکنش در ثانیه را ثبت کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx