جیم کرامر نسبت به رشد بیت کوین خوش بین نیست

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

با وجود افزایش شدید قیمت بیت کوین در این ماه، جیم کرامر، نویسنده و مجری شبکه CNBC، نسبت به ورود به فضای ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه هشدار داد. کرامر با اشاره به کارلی گارنر، استراتژیست و کارگزار ارشد بازار کالا در شرکت DeCarley، به سرمایه گذاران هشدار داد که از ارزهای دیجیتال دوری کنند […]

بیت کوین

با وجود افزایش شدید قیمت بیت کوین در این ماه، جیم کرامر، نویسنده و مجری شبکه CNBC، نسبت به ورود به فضای ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه هشدار داد.

کرامر با اشاره به کارلی گارنر، استراتژیست و کارگزار ارشد بازار کالا در شرکت DeCarley، به سرمایه گذاران هشدار داد که از ارزهای دیجیتال دوری کنند و در عوض طلا را به عنوان محافظ در برابر تورم یا هرج و مرج اقتصادی انتخاب کنند. گارنر نمودار روزانه معاملات آتی بیت کوین و نزدک را بررسی کرده بود که به مارس 2021 بازمی‌گردد و به این اشاره کرد که آنها تقریباً با یکدیگر همبستگی دارند. این موضوع نشان می دهد که بیت کوین یک دارایی ریسکی است و نه یک ذخیره ارزش. از این رو، کرامر طلا را گزینه بسیار بهتری در مقایسه با بزرگترین ارز دیجیتال جهان می‌داند.

این مجری تلویزیون همچنین خطرات مرتبط با ارز دیجیتال بیت کو‌ین را در پرتو درام FTX برجسته کرد. همانطور که قبلا گزارش شد، بیت کوین افزایش شدیدی را در نتیجه اثر «بازگشت به میانگین» ثبت کرده است. این اثثر یک پدیده سرمایه‌گذاری است و زمانی مشاهده می‌شود که دارایی‌هایی با قیمت‌هایی که خیلی از ارزش‌های معمولی خود منحرف شده‌اند، تمایل دارند به قیمت متوسط خود بازگردند. با این منطق، بیت کوین در حال حاضر قیمت بالاتری دارد، زیرا ارزش این ارز دیجیتال از زمان بالاترین سطح خود در اواخر دسامبر و ژانویه سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته بود و یک ناهنجاری ایجاد کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx