جی پی مورگان به دنبال استخدام متخصصان متاورسی

جی پی مورگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

جی پی مورگان به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود در بازار ارزهای دیجیتال و همینطور به دنبال یک متخصص توسعه کسب و کار جدید، در گروه خود است تا مشتریان جدید را در وب ۳، متاورس و ارزهای دیجیتال هدف قرار دهد.

این بانک که خدمات بانکی را برای مبادلات رمزنگاری کوین بیس ارائه کرده است ، در یک آگهی شغلی در لینکدین برای یک مدیر توسعه تجارت پرداخت خاطرنشان کرد که این شرکت مشتاق است تجارت خود را در بانکداری تجاری و خدمات خزانه داری در وب۳، کریپتو، Fintech، متاورس توسعه دهد. .”

استخدام جدید در تیم پرداخت فناوری، رسانه و مخابرات این بانک در ساحل غربی خواهد بود.

همانطور که در سال ۲۰۲۰ گزارش شد، جی پی مرگان با کوین بیس و جیمینی به عنوان اولین مشتریان صرافی رمزنگاری خود مقابله کرد. اخیراً، این شرکت در فوریه ۲۰۲۲ اعلام کرد که شعبه‌ای را در دیسنترالند با پشتیبانی DCG افتتاح کرده است.

طبق شرح شغل، استخدام کننده جدید مسئول صف بندی مشتریان شرکتی جدید برای طیف گسترده ای از محصولات پرداخت، از جمله FX تراکنش، خدمات نقدینگی و خزانه داری و سپرده گذاری خواهد بود.

بانک گفت: “هیچ دستورالعمل صنعتی برای این بخش‌ها وجود ندارد. این فرد باید راحت باشد که مسیری را هموار کند، چارچوب‌هایی ایجاد کند و با شرکت‌های بسیار سریع در حال حرکت، در میان ابهامات کار کند.” این بخش‌ها به دانش فنی افزایش یافته در مورد نرم‌افزاری نیاز دارند که با آموزش سنتی متخصصان مالی در دفتر کار مطابقت ندارد.»

همانطور که The Block در ژانویه گزارش داد، در جای دیگر، سیتی گروپ سنگین وزن وال استریت به دنبال استخدام یک مدیر جهانی مدیریت ریسک دارایی های دیجیتال بود که نشان دهنده فشار استراتژیک خود به سمت خدمات ارز دیجیتال است. در ماه آگوست، مدیریت ثروت مورگان استنلی به دنبال یک مدیر توسعه محصول برای تیم توسعه محصول راه حل های سرمایه گذاری شرکت بود که مسئول پشتیبانی بیش از ۹۰۰ میلیارد دلار از دارایی های تحت مدیریت است.

مطمئناً، چنین آگهی‌های شغلی لزوماً به این معنی نیست که بانک‌ها با سرعتی سرسام‌آور به سمت فرصت‌های ارزهای دیجیتال جدید حرکت می‌کنند، همانطور که قبلاً توسط هانتر هورسلی، مدیرعامل Bitwise اشاره شد.

هورسلی گفت: «استخدام یک فرد سطح متوسط ​​برای کار بر روی چنین چیزی تضمین نمی کند که یک محصول به بازار عرضه شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx