قزاقستان آماده قانونی کردن رمزارزها است

رمزارز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

با هجوم روس‌ها به این کشور، قزاقستان آماده قانونی کردن رمزارز ها است

قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان، در ۲۸ سپتامبر، به نقل از خبرگزاری محلی Informburo، گفت که قزاقستان آماده قانونی کردن مکانیزمی برای تبدیل ارزهای دیجیتال به پول نقد در صورت وجود تقاضا است.

توکایف طی سخنانی در مجمع بین‌المللی Digital Bridge 2022 تاکید کرد که قزاقستان قصد دارد در زمینه فناوری دیجیتال، اکوسیستم ارزهای دیجیتال و استخراج تنظیم‌شده به یک رهبر بین‌المللی تبدیل شود. وی خاطرنشان کرد که دولت قزاقستان اصلاحیه‌هایی را در قانون ملی برای اجرای سازوکاری برای تبدیل ارزهای دیجیتال در مرکز مالی بین‌المللی آستانه آماده کرده است.

“ما آماده هستیم تا جلوتر برویم. اگر این ابزار مالی ارتباط و امنیت بیشتری را نشان دهد، مطمئناً به رسمیت شناخته شده قانونی کامل خواهد شد.

گزارش شده است که رئیس جمهور این کشور از غرفه مشترک بانک وام دهنده بزرگ محلی اوراسیا و صرافی کریپتو Intebix در رویداد Digital Bridge 2022 بازدید کرد.

طبق گزارش‌های محلی، بانک اوراسیا و اینتی‌بیکس اعلام کردند که به طور مشترک اولین خرید رمزارز تنظیم‌شده این بانک را برای فیات تکمیل کردند. این سابقه نقطه عطفی در پذیرش رمزارز قزاقستان به شمار می‌رود و به مردم قزاقستان اجازه می‌دهد تا به صورت قانونی برای ارز ملی تنگه ارز دیجیتال خریداری کنند.

سایر شرکت‌های حاضر در پروژه‌های آزمایشی رمزنگاری شامل صرافی‌های رمزنگاری مانند ATAIX و همچنین بزرگترین بانک قزاقستان، Halyk Bank و Altyn Bank هستند.

این خبر در حالی منتشر می شود که هزاران روس تنها یک هفته پس از آن که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بسیج نسبی نیروهای ذخیره برای جنگ در اوکراین ، وارد قزاقستان شدند. در ۲۱ سپتامبر، هالیک بانک استفاده از کارت های پرداخت روبل روسیه را به دلیل هشدارهای تحریمی وزارت خزانه داری ایالات متحده به حالت تعلیق درآورد.

قزاقستان تنها کشوری نیست که به عنوان یک مقصد محبوب برای خروج روس ها از کشور ظاهر شده است و برای تقویت پذیرش کریپتو کار می کند. کشور همسایه گرجستان نیز به منظور تبدیل شدن به یک مرکز جهانی رمزنگاری، در حال حرکت به سمت معرفی مقررات جدید کریپتو بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx