بنیانگذار سولانا از بزرگترین مانع برای پذیرش کریپتو می‌گوید

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا، اخیراً به نشریه تجاری فورچون گفت که مشکلات مربوط به خود حضانت همچنان مانع اصلی پذیرش جریان اصلی است.

در حالی که کریپتو وعده پول بدون مجوز را می دهد، مسئولیت های زیادی در رابطه با ذخیره سازی ایمن نیز دارد. خود حضانت به تمرین داشتن کلید خصوصی خود با کمک کیف پول داغ یا کیف پول سخت اشاره دارد. در حال حاضر، ذخیره کردن کریپتو خود بسیار دشوار است، به همین دلیل است که بسیاری از کاربران تمایل دارند توکن‌های خود را در صرافی‌ها رها کنند، علی‌رغم این واقعیت که این امر کل هویت رمزارز را باطل می‌کند.

یاکوونکو متقاعد شده است که تا زمانی که راه حلی کاربرپسند برای حضانت شخصی وجود نداشته باشد، ارزهای دیجیتال نمی توانند به مقبولیت اصلی برسند. به گفته بنیانگذار سولانا، مسائل امنیتی یکی از موانع اصلی برای پذیرش جریان اصلی است.

سولانا سال گذشته توجهات را به خود جلب کرد و به یک جایگزین مناسب برای اتریوم در حوزه مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض تبدیل شد. هفته گذشته، یاکوونکو پیش بینی کرد که NFT ها می توانند یک فرنچایز سرگرمی بزرگ مانند دیزنی را تشکیل دهند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یاکوونکو اخیراً پیش‌بینی کرد که ارتقای ادغام اتریوم که بسیار پرطرفدار است، برای ارزهای دیجیتال به دلیل وجود تعداد زیادی از بلاک چین‌های اثبات سهام، مشکل بزرگی نخواهد بود. در مصاحبه بلومبرگ که در ۲۱ سپتامبر انجام شد، او به این واقعیت اشاره کرد که این ارتقا در واقع مقیاس پذیری اتریوم را بهبود نمی بخشد. در همان زمان، او ادغام را به عنوان یک پیشرفت مثبت برای این بخش توصیف کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx