شرکت بازی‌های رایانه ای کونامی به دنبال ساخت در وب3 است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

غول بازی‌های کامپییوتری ژاپنی، کونامی، در تلاش است تا حوزه استعدادهای کریپتو خود را گسترش دهد و همزمان بر ارائه تجربیات وب3 و متاورس تمرکز کند و همچنین تلاش می‌کند تا بازار جدید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در آغوش بگیرد. غول صنعت بازی‌های ویدیویی در میان صف طولانی شرکت‌های معروف، جدیدترین شرکتی است که […]

وب3

غول بازی‌های کامپییوتری ژاپنی، کونامی، در تلاش است تا حوزه استعدادهای کریپتو خود را گسترش دهد و همزمان بر ارائه تجربیات وب3 و متاورس تمرکز کند و همچنین تلاش می‌کند تا بازار جدید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در آغوش بگیرد. غول صنعت بازی‌های ویدیویی در میان صف طولانی شرکت‌های معروف، جدیدترین شرکتی است که علاقه‌مند به گسترش پیشنهادات NFT، وب3  و متاورس خود می‌باشد. این کمپانی در 13 اکتبر اعلام کرد که به‌دنبال استخدام استعدادهای تازه‌ای مانند توسعه‌دهندگان بلاک چین است.

این شرکت در 13 اکتبر اعلام کرد که به دنبال “گستره وسیعی از استعدادها” در ارتباط با “ساخت سیستم و توسعه خدمات” است که به ساخت پلتفرم‌های متاورس و وب3 مربوط می شود.

کونامی قصد دارد پلتفرم معاملاتی NFT معرفی کند

کونامی اعلام کرده است که برنامه کمپانی متعهد به تحقیق و توسعه است تا «آخرین فناوری» را در بازی‌ها و سایر محتویات خود بگنجاند. این شرکت همچنین گفته است که قصد دارد یک پلتفرم معاملاتی NFT را معرفی کند که در آن کاربران بتوانند کالاهای دیجیتالی را که در حین انجام بازی به دست آورده‌اند، مبادله کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx