صرافی Crypto.com فعالیت های خود را گسترش می دهد

صرافی Crypto.com
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

درخواست مجوز فعالیت در بریتانیا توسط صرافی Crypto.com

صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com پس از دریافت تاییدیه ثبت نام از سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA)  در روز سه‌شنبه، به تازگی به دنبال شروع فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال خاص در بریتانیا است.

بر اساس یک درخوسات در تاریخ ۱۶ آگوست در بخش ثبت درخواست های سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA)، صرافی بیت کوین و ارزهای دیجیتال Crypto.com یک درخواست را برای اجازه فعالیت در انگلیس ثبت کرده بود.

FORIS DAX UK LIMITED  به عنوان نام تجاری ثبت شده در بریتانیا برای Crypto.com است.

جزئیات ثبت نام در زمان نگارش این مقاله بسیار کم است. صرافی Crypto.com و سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA)، هنوز در مورد آن اظهار نظر نکرده اند. با این حال، وب سایت FCA پیشنهاد می کند که کسب وکارهایی که فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتال در بریتانیا انجام می دهند باید در این سازمان ثبت نام کنند تا با قوانین پولشویی و مقررات تامین مالی تروریسم همراستا شوند.

از سوی دیگر، سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) همچنین فهرستی از ۲۴۸ کسب‌وکار بریتانیایی را تهیه کرده است. این شرکت ها به نظر می‌رسد فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهند و هنوز در سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) برای اهداف مبارزه با پولشویی ثبت نشده اند.

کسب‌وکارهای موجود در بریتانیا باید تا ۹ ژانویه ۲۰۲۱ در سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) ثبت شوند. . همچنین با کسب‌وکارهایی که درخواست داده‌اند اما هنوز در حال بررسی درخواست‌هایشان هستند، ثبت نام موقت اعطا می‌شود.

سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) دارای اختیارات اجرایی است که به آن امکان می دهد شرکت هایی را که با قوانین ان ها مطابقت ندارند، بررسی و جریمه های مالی اعمال کند.

مجوزهای قبلی این صرافی

صرافی Crypto.com، یک پلتفرم بین المللی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. این صرافی اخیراً به سرعت هر چه تمام تر به دنبال گرفتن مجوزر از ارگان های مختلف در کشورهای مختلف است.

در ۸ آگوست، این صرافی پس از خرید ارائه‌دهنده خدمات پرداخت PnLink Co., Ltd. و ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی OK-BIT Co., Ltd. مجوز ارائه خدمات مالی الکترونیکی را در کره جنوبی به دست آورد.

با چنین برنامه هایی به نظر می رسد صرافی Crypto.com تلاش می کند تا به عنوان یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد در بازار ارزهای های دیجیتال فعالیت کند. همچنین مدیر عامل آن کریس مارسالک صریحا اعلام کرده است که به دنبال گسترش این شرکت است.

صرافی  Crypto.comبه اخذ مجوزهای لازم برای انطباق با قوانین بین المللی ادامه خواهد داد. تا یک پلتفرم قابل اعتماد و امن را برای جامعه ارزهای دیجیتال کانادا فراهم می کند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx