تحلیل قیمت لایت کوین

تحلیل قیمت لایت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 571 نفر

لایت کوین ۱۰۰ دلاری در راه است؟

بازار ارزهای دیجیتال پس از سقوط صرافی رمزارز FTX، که یکی از سه صرافی بزرگ ارز دیجیتال بود در این هفته روندی نسبتا صعودی آغاز کرده است. اما لایت کوین با رشد قابل توجه باعث شده که امیدها برای شروع یک رالی قیمتی برای این ارز دیجیتال بیشتر شود.

به طور خاص، افزایش قیمت لایت کوین در چند روز گذشته نشانگر آن است که این رمزارز می‌تواند افزایشی تا ۱۰۰ دلار را تجربه کند.

همانطور که یک تحلیلگر معروف رمزارز توضیح داد:

لایت کوین با موفقیت خط بالای کانال صعودی را شکست و برای چند روز در بالای آن ماند و اکنون دوباره در حال رشد است و منطقه ۹۰ تا ۱۰۰ دلار را هدف قرار داده است.

نمودار سه روزه قیمت لایت کوین

نمودار سه روزه قیمت لایتکوین

علاوه بر این، لایت‌کوین سه هفته پیش بیشترین میزان جابه‌جایی توکن‌های غیرفعال در چهار سال گذشته داشت و همچینی کاهش سن میانگین سرمایه‌گذاری‌های توکن را ثبت کرد که یک سیگنال صعودی بسیار قوی است.

میانگین سن لایتکوین های سرمایه گذاری شده

میانگین سن لایتکوین های سرمایه گذاری شده

در همین حال، لایت کوین در تمام نمودارهای خود گارد صعودی گرفته است و در زمان انتشار با قیمت ۸۳.۶۰ دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش ۹.۴۲ درصدی نسبت به روز گذشته، ۱۵.۸۵ درصدی در طول هفته و ۲۱.۵۴ درصدی نسبت به ۳۰ روز گذشته است. ارزش کل بازار این رمزارز ۶ میلیارد دلار است.

نمودار قیمت لایت کوین

لایت کوین با تحرکات قیمتی خود، پیش‌بینی‌های قبلی تحلیلگران از یک روند صعودی را تأیید کرده است. در واقع، Rekt Capital  تخمین زد که لایت کوین باید نوامبر را بالای ۶۷ دلار ببندد و بالاتر از این سطح نگه دارد تا بتواند در ماه آینده بالاتر برود.

علیرغم خوش بینی نشان داده شده توسط تحلیلگران و الگوهای نمودار، جامعه ارزهای دیجیتال در سابت کوین مارکت نسبت به قیمت لایت کوین برای ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ دیدگاه نزولی دارند. آن ها انتظار دارند که تا آخر سال میلادی قیمت این ارز دیجیتال با بیش از ۲۵ درصد کاهش قیمت به ۶۲.۹ دلار برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx