گیفتو پس از انتقال به زنجیره بایننس بیش از ۴۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است

گیفتو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 644 نفر

گیفتو، یک ارز دیجیتال کمتر شناخته شده که برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا ایجاد شده است، پس از انتقال توکن بومی خود به زنجیره BNB، تاکنون بیش از ۴۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

ارز دیجیتال گیفتو (GFT) اخیراً توکن قدیمی GTO خود را به زنجیره بایننس منتقل کرده و نماد آن را نیز به GFT تغییر داده است. توکن‌های قدیمی با نسبت ۱:۱ با توکن‌های جدید تعویض می‌شوند. به گفته تیم سازنده این ارز دیجیتال، توکن جدید دارای نرخ تورم سالانه ۲٪ است که ویژگی های جدیدی را به پروتکل می آورد.

این ویژگی‌ها شامل تخصیص سالانه ۱.۵ درصدی تورم به جوایز است و باقیمانده تورم سالانه از طریق خیریه بایننس برای اهداف خیرانه استفاده می‌شود. خیریه بایننس به عنوان «اولین پلت فرم کمک مالی شفاف با قابلیت بلاکچین» توصیف می شود که برخی از ماموریت های نیکوکارانه را پوشش می دهد.

این انتقال توکن با چندین محصول جدید همراه بود و توسط صرافی‌های ارزهای دیجیتال مختلف از جمله OKX، Bitget، Gate.io و پلتفرم معاملاتی پیشرو ارز دیجیتال بایننس پشتیبانی شد.

به گفته کوین‌بیس، گیفتو یک پروتکل هدیه دیجیتالی است که «در پلتفرم‌های مختلف تولید محتوا مانند فیس‌بوک، یوتیوب، اینستاگرام و غیره در دسترس است و به سرعت با جریان‌های درآمد متعارفی که عمدتاً از تبلیغات ایجاد می‌شود، سازگار می‌شود.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx