خرید ۱۰۰ میلیون دلار توکن MTD

MTD
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 582 نفر

شرکت زیرساخت بلاک چین، ۱۰۰ میلیون دلار اکوسیستم توکن MDT را خریداری کرد.

این را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که فعالیت ادغام و اکتساب در بازار کریپتو با وجود افت قیمت ارزهای دیجیتال قوی است

شرکت زیرساخت بلاک چین، Chain، روز شنبه از خرید توکن داده‌های قابل اندازه‌گیری (MDT) خبر داد. این معامله ۱۰۰ میلیون دلاری به Chain – که به توسعه دهندگان خدمات ابری برای ساخت برنامه های مبتنی بر بلاک چین ارائه می دهد – تعدادی دارایی از جمله MDT، برنامه بازگشت نقدی RewardMe و پروتکل داده های مالی MeFi را ارائه می دهد.

این معامله از آنجایی منحصر به فرد است که شامل تبدیل رمزی می شود که در آن MDT به توکن بومی زنجیره XCN تبدیل می شود – نمونه ای از ماهیت بعضاً خاص تراکنش ها در فضای دارایی دیجیتال.

M&A داخلی شرکت در کنار مشاورانی از Tanner De Witt و Rooney Nimmo این معامله را انجام داد.

در یک پست وبلاگ آمده است: “با این خرید، یک غروب از نشانه داده های قابل اندازه گیری (MDT) وجود خواهد داشت که سوزانده شده و با توکن XCN تعویض می شود.” دارندگان توکن MDT از مزایای سوآپ برخوردار خواهند شد و انتظار می رود ارزش توکن MDT 0.08 دلاری برای مبادله دریافت کنند.

مطمئناً، این نوع معامله اولویت دارد، زیرا خرید LGO Markets توسط Voyager Digital که اکنون تحت محاصره قرار گرفته است، منجر به ادغام توکن های دو شرکت شد.

دیپاک تاپلیال، مدیر عامل شرکت چین، در صحبت با این روند گفت: «پیچیده است و به کمک‌های طرف مقابل نیاز دارد».

او اضافه کرد:

ما به کمک صرافی‌ها برای پشتیبانی از مبادله برای توکن‌هایی که خارج از زنجیره هستند، نیاز داریم. برای توکن‌های روی زنجیره، این فرآیند بسیار پیچیده‌تر خواهد بود و از طریق یک قرارداد هوشمند ساده در دسترس خواهد بود، زیرا ما هر دو در درجه اول توکن‌های ERC20 هستیم. ”

در آخرین بررسی، XCN در Coinbase با قیمت ۰.۰۹ دلار برای هر سکه معامله می شد.

Chain در سال ۲۰۱۴ توسط Thapliyal که یک مجموعه دار و سرمایه گذار معروف NFT است، تاسیس شد. تاپلیال یک Alien Punk را به قیمت ۲۳.۵ میلیون دلار خریداری کرد.

در مورد بازار M&A، بانکدار اصلی سرمایه گذاری Galaxy Digital به The Block گفت که رکود بازار ممکن است به فرصت های بیشتری برای معامله منجر شود.

مایکل اش، رئیس بانکداری سرمایه گذاری گلکسی، در ایمیلی به The Block گفت: «به طور کلی، ایده M&A در این محیط بازار پذیرش بسیار بیشتری دارد.

قبلاً، وام دهنده ارزهای دیجیتال Nexo با خرید رقیب مستقر در سنگاپور Vauld موافقت کرده است. شرکت Sam Bankman-Fried FTX.US نیز برنامه خود را برای جذب BlockFi اعلام کرد. Changpeng Zhao از بایننس در مصاحبه ای با Yahoo Finance گفت که صرافی ارز دیجیتال در حال بررسی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ معامله سرمایه گذاری و خرید است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx