احتمال خرید بیت کوین توسط تسلا در آینده

خرید بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4491 نفر

فروش BTC توسط تسلا

بعد از خرید بیت کوین توسط تسلا در سال گذشته، تسلا اکثر بیت کوین های خود را فروخته است. تولیدکننده خودروهای الکتریکی که توسط ایلان ماسک تأسیس شده است، اکنون تنها ۲۱۸ میلیون دلار از بیت کوین های خود را در اختیار دارد. دارایی قبلی تسلا ۱.۲ میلیارد دلار بیت کوین بوده است.

ذخیره بیت کوین تسلا به ۲۱۸ میلیون دلار کاهش یافت

تسلا در گزارشی از درآمدهای پس از بازار که روز چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد که ۷۵ درصد از دارایی های بیت کوین خود را در سه ماهه دوم نقد کرده و ۹۳۶ میلیون دلار به ترازنامه خود اضافه کرده است.

تسلا نشان داد که کاهش قیمت بیت کوین تأثیر منفی بر سودآوری آن دارد. غول خودروهای الکتریکی بیت کوین را با قیمت متوسط ​​تقریبی ۲۹۰۰۰ دلار فروخت و با این فروش از ضرر قابل توجهی اجتناب کرد. تا ۳۰ ژوئن، تسلا فقط ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین داشته است که بسیار کمتر از ۱.۲۶ میلیارد دلار دخیره بیت کوین این شرکت در ماه مارس است. بازار کریپتو بلافاصله به خبر فروش تسلا واکنش نشان داد.

امکان خرید بیت کوین توسط تسلا ماسک در آینده

ایلان ماسک در طی یک کنفرانس اعلام کرد که تسلا تعدادی از بیت کوین خود را فروخته است تا موقعیت نقدی خود را افزایش دهد. ماسک دلیل این کار را شیوع ویروس کرونا و شروع دوباره قرنطینه در چین اعلام کرد.

وقتی از سرمایه گذاران پرسیدند که آیا بیت کوین چیزی است که او به عنوان یک دارایی بلندمدت تلقی می کند،و آبا احتمال خرید بیت کوین برای شرکت او وجود دارد، ماسک خاطرنشان کرد که این ارز دیجیتال صرفاً یک موضوع کاملا جانبی برای او است زیرا هدف اصلی تسلا «سرعت بخشیدن به ظهور انرژی پایدار» است.

ماسک و تسلا رابطه پیچیده ای با بیت کوین داشته اند. رئیس تسلا زمانی که در ژانویه ۲۰۲۱ این ارز دیجیتال را به بیوگرافی توییتر خود اضافه کرد; به صورت کاملا جدی بیت کوین را تحسین کرد. چند روز بعد، تسلا اعلام کرد که; بیت کوین را به عنوان پرداخت برای خودروهای خود می پذیرد.

سپس در ماه مه سال گذشته، نظرایلان ماسک در مورد بیت کوین عوض شد; و فاش کرد که تسلا دیگر آن را به عنوان ابزار پرداخت; به دلیل نگرانی در مورد هزینه انرژی استخراج بیت کوین نمی پذیرد.

ماسک در این هفته تصریح کرد که; این فروش بخاطر شرایط بیت کوین نیست; و تسلا «مطمئناً آماده خرید بیت کوین در آینده است»; و افزود که این شرکت هیچ یک از دارایی های دوج کوین (DOGE)  خود را نفروخته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx