به‌روزرسانی بعدی اتریوم درحال انجام است

به‌روزرسانی اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

پس از به‌روزرسانی Merge در اتریوم که چند روز پیش انجام شد، توسعه‌دهندگان با به‌روزرسانی EIP‌ها برای ارتقای بزرگ بعدی شانگهای آماده می‌شوند. EIP-4895 یک “عملیات” در سطح سیستم را برای پشتیبانی از برداشت اعتبار دهنده معرفی می کند. EIP جدید راهی را برای برداشت های اعتبارسنجی انجام شده در زنجیره بیکن برای انتقال به ماشین مجازی اتریوم فراهم می کند. به محض اینکه از لایه اجماع خارج شدند، برداشت باید در لایه اجرا پردازش شود.

اساساً، به‌روزرسانی EIP اتریوم چیز جدیدی را به بار اجرایی معرفی می‌کند – عملیاتی که ویژگی برداشت را از تراکنش‌های کاربر جدا می‌کند. با تفکیک بر اساس نوع تراکنش، آزمایش در آینده ساده می شود که منجر به افزایش امنیت نیز می شود. همانطور که توسط نویسنده بیان شد، این رویکرد پیچیده تر از یک جایگزین مبتنی بر “کشش” است. نوع برداشت جدید هیچ گونه هزینه گازی نخواهد داشت، زیرا در زمینه اجرای گسترده تر محموله، هزینه های عملیات لایه به لطف تعداد محدود برداشت هایی که می تواند به لایه اجرا برسد، ناچیز است.

پس از ادغام، قیمت این دومین دارایی بزرگ در عرض چند روز بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت زیرا بیشتر سرمایه‌گذاران با روایت «فروش با خبر» پیش می‌روند. متأسفانه، اکثر تحلیلگران انتظار سقوط سریع از اینجا را دارند زیرا شرایط فعلی بازار در آینده قابل پیش‌بینی به اتریوم یا سایر دارایی‌های دیجیتال کمکی نخواهد کرد، حداقل در حالی که سیاست پولی ایالات متحده در حال سخت‌تر شدن است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx