اتریوم اثبات کار، رقیب اتریوم فر (EthereumFair)

اتریوم اثبات کار
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 679 نفر

ادغام اتریوم اتکای شبکه به ماینرها را بدون هیچ مشکلی از بین برد، اما مسیر پیش روی کسانی که تصمیم گرفتند با اثبات کار باقی بمانند، کاملاً واضح نیست. بسیاری از ماینرهای اتریوم که می خواستند استخراج را ادامه دهند، به یک گروه برجسته به رهبری چندلر گوئو پیوستند تا اتریوم اثبات کار و ETHW را ایجاد کنند. به گفته کوین مارکت کپ، در حالی که هارد فورک آن‌ها به برخی از سرعت‌گیرها برخورد کرده است، در حال اجرا است و با قیمت ۵.۲۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته از زمان نوشتن این مقاله ۳۵ درصد کاهش قیمت داشته است.

اما قبل از اینکه اتریوم اثبات کار وجود داشته باشد، EthereumFair وجود داشت، جناح دیگری که متعهد به حفظ مدل اثبات کار برای اتریوم با ETF، سابقاً ETHF بود. اما “اتریوم فر” تنها کسری از توجه اتریوم اثبات کار را به خود جلب کرده است. اتریوم فر در توییتر ادعا می کند که این اولین توکن اثبات کار است که از اتریوم فورک شده است. این حساب که در ژانویه ۲۰۲۰ ایجاد شد، حدود ۱۴ هزار دنبال کننده دارد. با وجود شروع دو ساله، این کمتر از حساب توییتر برای اتریوم اثبات کار است که از زمان ایجاد آن در ماه ژوئیه، بیش از ۱۵ هزار دنبال کننده جمع کرده است.

اتریوم فر توسط گروهی از ماینرهای چینی هدایت می شود که اسناد اصلی آن به زبان چینی ارائه شده است. فقط این آخر هفته برگزارکنندگان بر ایجاد گروه های تلگرام برای زبان های مختلف تمرکز کردند. طبق گزارش بلوک اکسپلورر، اتریوم فر، با نماد ETF دارای ۶.۷ میلیون تراکنش و ۱.۸ میلیون آدرس کیف پول است. به گزارش کوین مارکت کپ، این ارز در حال حاضر با قیمت ۶.۴۳ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته تا زمان نگارش این مقاله ۳۰ درصد کاهش داشته است. در مقام مقایسه، ETHWحدود ۱.۷ میلیارد تراکنش را ثبت کرده است که توکن های آن در ۸۶.۳ میلیون آدرس نگهداری می شود. در همین حال، اتریوم کلاسیک که در سال ۲۰۱۵ در طی یک فورک جداگانه ایجاد شد، پس از ادغام با انتقال ماینرها به استخراج آن ارز، شاهد افزایش نرخ هش خود بود.

برجسته‌ترین صرافی پشتیبان اتریوم فر، پولونیکس بود که ابتدا اعلام کرد که از این رمزارز «بر اساس وضعیت بازار، اجماع کاربران و جامعه» پشتیبانی می‌کند. پولونیکس که ETHF را نیز به ETF تغییر نام داد، متعاقباً پشتیبانی ETHW را نیز اضافه کرد. کاربرانی که ETF را در پولونیکس می‌خرند، در صورت مبادله استیبل کوین USDD ترون با ارز دیجیتال، نیازی به پرداخت هزینه‌ای نخواهند داشت، که برای خریدهای انجام شده با سایر استیبل کوین‌ها از جمله USDT تتر یا اتریوم اعمال نمی‌شود.

این صرافی در فهرست صرافی‌های برتر کوین مارکت کپ با ۳۲ میلیون دلار حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته در رتبه ۲۳ قرار دارد. این کوین در حال حاضر در صرافی‌های کریپتو هوبی و بیتکوک نیز معامله می‌شود. از جمله صرافی هایی که اتریوم اثبات کار را معامله می کنند، می‌توان  اوکی اکس، XT.COM، بای بیت را نام برد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx