موسس MakerDAO قصد دارد ۳.۵ میلیارد دلار USDC پشتیبان DAI را بفروشد

میکردائو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 494 نفر

ران کریستنسن، یکی از بنیانگذاران میکردائو، قصد دارد تا ۳.۵ میلیارد دلار USDC بفروشد. این اقدام که به منظور محافظت از استیبل کوین DAI به دنبال تحریم‌های تورنادو کش انجام می‌شود، می‌تواند این استیبل کوین را در خطر بیاندازد. ویتالیک بوترین فکر می کند این ایده “بسیار مخاطره آمیز و وحشتناک” است.

سرایت تورنادو کش

بر اساس پست‌های کانال دیسکورد میکردائو، بنیانگذار; نگران خطر سرایت ناشی از تحریم این هفته سرویس میکسر کریپتو تورنادو کش است.

کریستنسن گفت:

من تحقیقات بیشتری در مورد عواقب تحریم تورنادو کش انجام داده‌ام و متأسفانه، بسیار جدی‌تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می‌کردم.

پس از انتشار این خبر، توکن MKR با ۴ درصد کاهش به ۱۰۶۸ دلار رسید. این دارایی نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش ارزش داشته است. وزارت خزانه داری ایالات متحده در ۸ آگوست تورنادو کش را تحریم کرد; و مدعی شد که این ابزار حفظ حریم خصوصی بیش از ۷ میلیارد دلار دارایی های رمزنگاری شده را از سال ۲۰۱۹ شسته است. این اقدامات به این معنی است که همه شهروندان و نهادهای ایالات متحده از استفاده از تورنادو کش منع شده اند.

قرار گرفتن کیف پول تورنادو کش در لیست سیاه، تمرکززدایی از استیبل کوین DAI میکردائو را مورد توجه قرار داد. بیش از ۷.۶ میلیارد دلار DAI در گردش وجود دارد که آن را به چهارمین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل می کند. کریستنسن هنوز باید طرح خود را برای رای گیری در جامعه میکردائو قرار دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx