مانگو مارکت از آبراهام آیزنبرگ شکایت کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

این چهارمین باری است که شخص سواستفاده کننده از مانگو مارکت (Mango Markets) با اتهام یا شکایت‌های مربوط به حمله‌اش به این پروتکل دیفای مواجه می‌شود. مانگو لبز، شرکت سازنده پروتکل دیفای مانگو مارکت، شکایت خود را علیه آبراهام ایزنبرگ ارائه کرده است. پرونده 25 ژانویه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی […]

مانگو مارکت

این چهارمین باری است که شخص سواستفاده کننده از مانگو مارکت (Mango Markets) با اتهام یا شکایت‌های مربوط به حمله‌اش به این پروتکل دیفای مواجه می‌شود. مانگو لبز، شرکت سازنده پروتکل دیفای مانگو مارکت، شکایت خود را علیه آبراهام ایزنبرگ ارائه کرده است.

پرونده 25 ژانویه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک ادعا می کند که ایزنبرگ این پلتفرم را برای تخلیه میلیون ها دلار ارز دیجیتال در ماه اکتبر 2022 مورد سوء استفاده قرار داده است. مانگو لبز درخواست 47 میلیون دلار خسارت به اضافه بهره از زمان حمله را به دادگاه ارائه داد.

این شرکت همچنین از دادگاه خواست تا توافقنامه ای را که بین آیزنبرگ و DAO مربوط به مانگو منعقد شده بود را لغو کند و آن را «بی اعتبار و غیرقابل اجرا» اعلام کند. این توافقنامه در رابطه با یک پیشنهاد حاکمیتی ارائه شده توسط آیزنبرگ بود که از DAO خواسته بود تا به او اجازه دهد 47 میلیون دلار از دارایی‌ها را نگه دارد همراه با شرطی مبنی بر اینکه مانگو مارکت برای تخلیه خزانه خود پیگیر اتهامات جنایی نشود.

در 27 دسامبر، آیزنبرگ در پورتوریکو دستگیر شد و توسط اداره تحقیقات فدرال (FBI) متهم به کلاهبرداری و دستکاری در مانگو مارکت شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx