عملکرد خیره کننده شرکت استخراج ارز دیجیتال ماراتن

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 632 نفر

عملکرد خیره کننده شرکت استخراج ارز دیجیتال ماراتن

شرکت استخراج ارز دیجیتال ماراتن دیجیتال در ایالات متحده ۱۸۴ بیت کوین را در ماه آگوست استخراج کرد و برق ۲۵۰۰۰ دستگاه از دستگاه های نصب شده قبلی خود را تامین کرده است.

ماراتن دیجیتال هولدینگ، شرکت استخراج ارزهای دیجیتال مستقر در لاس وگاس، به طور پیوسته سطح تولید بیت کوین خود را در ماه آگوست بهبود بخشید و ۱۸۴ بیت کوین استخراج کرد. همچنین با موفقیت به ۲۵۰۰۰ ماینر نصب شده قبلی خود انرژی داد.

این فرآیند نرخ هش را به نزدیک به ۳.۲ اگزاهش در ثانیه افزایش داد. طی سه ماه آینده، این شرکت انتظار دارد ۶۵۰۰۰ ماینر اضافی را فعال کند و در نتیجه به قدرت محاسباتی ۶.۹ EH/s برسد.

ماراتن پیشرفت می کند

ماراتن دیجیال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های استخراج رمزارز گفت که نتایج مثبت ماهانه به دلیل فعال کردن هزاران ماینر و افزایش نرخ هش است. فرد تیل، رئیس و مدیر عامل شرکت، به تفصیل اظهار نظر کرد:

در ماه آگوست، ما به نصب و تقویت ماینرها با ارائه دهندگان هاست خود ادامه دادیم، نرخ هش خود را افزایش دادیم و به طور پیوسته تولید بیت کوین خود را بهبود دادیم.

در طول ماه، تقریباً ۲۵۰۰۰ ماینر قبلاً نصب شده ما با موفقیت یه یهره برداری رسیدند و نرخ هش ما را به تقریباً ۳.۲ اگزاهش در ثانیه افزایش داد، با ناوگان استخراج عملیاتی ما از ۳۱ آگوست تقریباً ۳۴۰۰۰ ماینر تشکیل شده بود. در نتیجه، ما ۱۸۴ بیت کوین در ماه آگوست تولید کردیم..”

از سال تا ۳۱ آگوست ۲۲۲۲ بیت کوین استخراج کرده است. این افزایش ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل است. مجموع دارایی بیت کوین آن در پایان ماه گذشته برابر با ۱۰۳۱۱ بیت کوین است که ارزش آن ۲۰۶.۷ میلیون دلار است. با این حال، به دلیل رکود اخیر، این ذخیره در حال حاضر حدود ۱۹۴ میلیون دلار است.

این شرکت امیدوار است که به محض نصب تمام ماینرهای خریداری شده قبلی، سطح تولید خود را افزایش دهد. هدف اصلی آن رسیدن به نرخ هش تقریباً ۲۳ اگزاهش در ثانیه تا اواسط سال ۲۰۲۳ است. تا پایان ماه آگوست، ظرفیت استخراج آن ۳.۲ EH/s بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx