پیش‌بینی مارک یوسکو درباره بیت کوین

پیش‌بینی مارک یوسکو درباره بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 701 نفر

بیت کوین به یک بازار صعودی جدید تغییر خواهد کرد

مارک یوسکو، شریک مدیریت دیجیتال مورگان کریک; زمانی را پیش‌بینی می‌کند که فکر می‌کند بیت کوین (BTC) به یک بازار صعودی جدید تغییر خواهد کرد. یوسکو در مصاحبه‌ای با Stansberry Research می‌گوید که ساختار بازار اخیر بیت‌کوین نشان‌دهنده یک روند نزولی است.

“من بحث خواهم کرد، و من حدود ده روز است که در این مورد بحث کرده ام. و من کاملاً آماده نیستم که به پایان بپردازم; اما اگر به حدود یک هفته پیش برگردید و پادکستی را که من انجام دادم تماشا کنید;من گفته ام: «می‌دانید چطور بنظر می رسد؟ ما سه تا کف (در بیت کوین) داشتیم». بیت کوین به ۱۷۵۰۰ دلار رسید، سپس بالا رفتیم و به حدود ۱۸۰۰۰ دلار سقوط کردیم، سپس بالا رفتیم و سپس به ۱۹۰۰۰ دلار پایین آمدیم و سپس بالا رفتیم. سپس عددی در حدود ۲۰۹۰۰ دلار وجود داشت، و من گفتم اگر ۲۰۹۰۰ دلار را بشکنیم، سه کف [و] سه اوج بالاتر خواهیم داشت. این یک روند صعودی بسیار خوب است و شاید “بهار” اینجا باشد.”

مدیر اجرایی صندوق تامینی کریپتو می گوید که او با مکتب فکری سنتی موافق است که بیت کوین در چرخه های سفته بازی می چرخد.

به گفته یوسکو، بیت کوین احتمالاً در بخش «بهار» چرخه است و زمستان به پایان رسیده است. و بیت کوین پایه‌ای برای روند صعودی بعدی در «تابستان» تشکیل می‌دهد; که پیش‌بینی می‌کند کمی قبل از هاوینگ بعدی در اوایل تا اواسط ۲۰۲۴ انجام شود.

“پس من استدلال خواهم کرد که بهار آمده است. اگر به دو چرخه آخر نگاه کنید، ما در همان روزهایی هستیم که بهار شروع شد و زمستان به پایان رسید. بهار می تواند ماه ها طول بکشد. ما مجبور نیستیم یک بازار صعودی فوری داشته باشیم. سپس وقتی به تابستان می‌رسیم، در آن زمان است که حرکت گمانه‌زنی بعدی را انجام خواهیم داد و حدس من این است که در هاوینگ بعدی در سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx