بیت کوین بعد از زمستان فعلی به ۱۰۰ هزار دلار میرسد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 392 نفر

تحلیل گر کهنه کار بازار می گوید بیت کوین پس از زمستان فعلی اقتصاد کلان جهانی به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، معتقد است که بیت کوین  تا سال ۲۰۲۵ با پایان یافتن شرایط  اقتصاد کلان فعلی که با تورم بالا مشخص می شود، ۱۰۰۰۰۰ دلار معامله خواهد شد.

مک گلون در مصاحبه ای با کیتکو نیوز در ۱۷ سپتامبر خاطرنشان کرد که محرک بیت کوین برای صعود با افزایش پذیرش و تقاضا مرتبط است.

از نظر من، رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ دلار مسئله زمان است. واقعیت کلیدی این است که پذیرش و تقاضا در حال افزایش است، مگر اینکه شما انتظار داشته باشید که معکوس شود، که من فکر نمی کنم. به پذیرش بیشتر ادامه خواهد داد. مک‌گلون گفت: در حال حاضر فقط مسئله زمان است.

ارزهای رمزپایه برای ظهور

وی خاطرنشان کرد که بیت کوین و ارزهای دیجیتال به طور کلی احتمالاً در میان تمام طبقات دارایی در محیط فعلی در رتبه اول قرار خواهند گرفت. به گفته مک گلون، ارزهای رمزنگاری شده دارای یک مزیت اضافی هستند زیرا سریعترین فناوری را در حال رشد دارند.

در همان زمان، مک گلون شرایط فعلی بازار را با حباب دات‌کام سال ۲۰۰۰ مقایسه کرد، جایی که دارایی‌های منتخب در صدر قرار گرفتند در حالی که سایر دارایی‌ها فرو ریختند. با این حال، وی خاطرنشان کرد که سیاست های فدرال رزرو احتمالا نقش کلیدی در پایان دادن به شرایط فعلی ایفا می کند.

نکته کلیدی این است که کریپتو سریعترین اسب در مسابقه است. آنها از مزیت فناوری به سرعت در حال پیشرفت برخوردارند و به آینده امیدوار هستند که همچنان از آنها قدردانی خواهند کرد. مانند سال ۲۰۰۰ است که همه چیز رو به کاهش است و در واقع حتی بدتر از سال ۲۰۰۰ است، زیرا در آن زمان بازار اوراق قرضه در واقع خوب معامله میشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx