سهام و اوراق قرضه ایالات متحده بدترین بازدهی را در ۵ دهه اخیر ثبت کردند

اوراق قرضه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 330 نفر

وضعیت نامظلوب بازار های مالی

بیت‌کوین و اتریوم تا حدودی جایگاه خود را تشکیل دادند، و بیشتر توکن‌های دیگر در ۱۰ کریپتو برتر در معاملات صبح پنجشنبه در آسیا تغییر کمی کردند. بیت کوین پس از سقوط یک شبه از آن سطح مقاومت، به بالای ۲۰۰۰۰ دلار بازگشت. بادهای معکوس اقتصاد کلان جهانی همچنان در بازارهای ارز دیجیتال و سرمایه ادامه دارد.

بر اساس داده های CoinMarketCap، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳ درصد افزایش یافت و به ۲۰۰۴۴ دلار در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ رسید، در حالی که اتر با ۱.۹ درصد افزایش به ۱۵۵۲ دلار آمریکا رسید.
اکثر توکن‌ها دیگر در ۱۰ توکن برتر کوین مارکت کپ بر اساس ارزش بازار تغییر چندانی نداشتند و ریپل با ۰.۳ درصد افزایش به ۰.۳۲ دلار آمریکا رسید. کاردانو بیشترین جایگاه خود را در لیست از دست داد و ۱.۲ درصد سقوط کرد و در ۰.۴۴ دلار آمریکا تغییر کرد.
ارزش کل بازار کریپتو از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۵ درصد کاهش یافته است و اخیراً تلاش کرده تا بالای ۱ تریلیون دلار باقی بماند. درست قبل از ساعت کاری در هنگ کنگ، ۹۷۵ میلیارد دلار بود.
سهام ایالات متحده به روند نزولی خود از جمعه گذشته ادامه داد، زمانی که فدرال رزرو اعلام کرد استراتژی تهاجمی خود برای افزایش نرخ بهره تا زمانی که تورم به نرخ هدف حدود ۲ درصد برسد ادامه خواهد داشت. میانگین صنعتی داوجونز و شاخص اس اند پی ۵۰۰ هر دو در روز چهارشنبه حدود ۰.۸ درصد کاهش یافتند، در حالی که شاخص کامپوزیت نزدک روز تعطیل را ۰.۶ درصد به پایان رساند.
به گفته تحلیلگران گروه سرمایه گذاری Bespoke، تاکنون، امسال بدترین سال در حداقل ۵۰ سال گذشته برای بازده سهام و بازار اوراق قرضه بوده است. در سال جاری، داوجونز ۱۳.۹ درصد، S&P 500 17.5 درصد سقوط کرده است و نزدک ۲۵.۴ درصد از دست داده است.
سرمایه گذاران همچنان نسبت به عملکرد ضعیف اقتصادی چین محتاط هستند زیرا میلیون ها نفر از ساکنان آن در شهرهایی مانند شنژن، گوانگژو، دالیان، چنگدو و شیجیاژوانگ به عنوان بخشی از سیاست دولت برای مقابله با کووید صفر تحت قرنطینه شدید قرار گرفته اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx