بازارهای ارزهای دیجیتال و سهام در یک نگاه

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل بازار سهام و ارزهای دیجیتال در یک نگاه بیت کوین و اتریوم در معاملات صبح پنجشنبه در آسیا به همراه سایر ارزهای دیجیتال در لیست 10 ارز برتر به استثنای ریپل سقوط کردند. در حالی که صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال که در روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که نرخ بهره در ایالات […]

تحلیل ارزهای دیجیتال

تحلیل بازار سهام و ارزهای دیجیتال در یک نگاه

بیت کوین و اتریوم در معاملات صبح پنجشنبه در آسیا به همراه سایر ارزهای دیجیتال در لیست 10 ارز برتر به استثنای ریپل سقوط کردند. در حالی که صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال که در روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که نرخ بهره در ایالات متحده تا زمانی که تورم تحت کنترل قرار نگیرد، به افزایش خود ادامه خواهد داد، بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه ضعیف تر شدند.

براساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین تا ساعت 8 صبح در هنگ کنگ با 2.16 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با قیمت 23,347 دلار معامله شد. در حالی که ارز دیجیتال اتریوم با کاهش 2.2 درصدی به 1835 دلار رسید.

ریپل تنها کوین بین ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ بود که رشد داشت. ریپل، در بین 5000 شرکت خصوصی ایالات متحده که سریع‌ترین رشد را داشتند قرار گرفت و با 0.7% افزایش یافت به 0.38 دلار رسید.

ارزدیجیتال دوج کوین با 7.4 درصد کاهش به 0.08 دلار کاهش یافت. این ارز سنگین ترین ضرر را در بین 10 ارزدیجیتال بازار تجربه کرد. توکن شیبا اینو نیز با 6.5 درصد کاهش به 0.00001478 دلار آمریکا رسید.

سایر بازارها

صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده از نشست ماه جولای خود  که در آن نرخ بهره 0.75٪ افزایش یافت. نشان داد که مقامات فدرال رزرو بعید است تا زمانی که تورم دوباره تحت کنترل قرار گیرد، افزایش نرخ بهره را متوقف کنند. نرخ بهره در ایالات متحده در حال حاضر حدود 2.25٪ تا 2.5٪ است که شرکت کنندگان در جلسه به طور کلی توافق کردند که نرخ بهره در یک “محدوده خنثی” است. در ماه گذشته افزایش نرخ بهره باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شد.

داده های اخیر شاخص قیمت مصرف کننده نشان می دهد که تورم ایالات متحده در حال کاهش است. تورم نسبت به سال قبل 8.5 درصد در ماه جولای افزایش یافته است که نسبت به 9.1 درصد در ژوئن نیز کاهش یافته است.

بازار سهام ایالات متحده نیز دیروز مانند ارزهای دیجیتال کاهش یافت. میانگین صنعتی داوجونز 0.5 درصد کاهش یافت، شاخص S&P 500 حدود 0.7 درصد کاهش یافت و شاخص نزدک نیز 1.25 درصد کاهش یافت. سرمایه گذاران همچنین درمورد اقتصاد چین بدلیل تولید صنعتی کندتر از حد انتظار در جولای و روند نزولی ناامید کننده قیمت املاک و مستغلات نگران هستند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx