بازارهای ارزهای دیجیتال و سهام در یک نگاه

تحلیل ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

تحلیل بازار سهام و ارزهای دیجیتال در یک نگاه

بیت کوین و اتریوم در معاملات صبح پنجشنبه در آسیا به همراه سایر ارزهای دیجیتال در لیست ۱۰ ارز برتر به استثنای ریپل سقوط کردند. در حالی که صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال که در روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که نرخ بهره در ایالات متحده تا زمانی که تورم تحت کنترل قرار نگیرد، به افزایش خود ادامه خواهد داد، بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه ضعیف تر شدند.

براساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین تا ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ با ۲.۱۶ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۲۳,۳۴۷ دلار معامله شد. در حالی که ارز دیجیتال اتریوم با کاهش ۲.۲ درصدی به ۱۸۳۵ دلار رسید.

ریپل تنها کوین بین ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ بود که رشد داشت. ریپل، در بین ۵۰۰۰ شرکت خصوصی ایالات متحده که سریع‌ترین رشد را داشتند قرار گرفت و با ۰.۷% افزایش یافت به ۰.۳۸ دلار رسید.

ارزدیجیتال دوج کوین با ۷.۴ درصد کاهش به ۰.۰۸ دلار کاهش یافت. این ارز سنگین ترین ضرر را در بین ۱۰ ارزدیجیتال بازار تجربه کرد. توکن شیبا اینو نیز با ۶.۵ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۱۴۷۸ دلار آمریکا رسید.

سایر بازارها

صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده از نشست ماه جولای خود  که در آن نرخ بهره ۰.۷۵٪ افزایش یافت. نشان داد که مقامات فدرال رزرو بعید است تا زمانی که تورم دوباره تحت کنترل قرار گیرد، افزایش نرخ بهره را متوقف کنند. نرخ بهره در ایالات متحده در حال حاضر حدود ۲.۲۵٪ تا ۲.۵٪ است که شرکت کنندگان در جلسه به طور کلی توافق کردند که نرخ بهره در یک “محدوده خنثی” است. در ماه گذشته افزایش نرخ بهره باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شد.

داده های اخیر شاخص قیمت مصرف کننده نشان می دهد که تورم ایالات متحده در حال کاهش است. تورم نسبت به سال قبل ۸.۵ درصد در ماه جولای افزایش یافته است که نسبت به ۹.۱ درصد در ژوئن نیز کاهش یافته است.

بازار سهام ایالات متحده نیز دیروز مانند ارزهای دیجیتال کاهش یافت. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۵ درصد کاهش یافت، شاخص S&P 500 حدود ۰.۷ درصد کاهش یافت و شاخص نزدک نیز ۱.۲۵ درصد کاهش یافت. سرمایه گذاران همچنین درمورد اقتصاد چین بدلیل تولید صنعتی کندتر از حد انتظار در جولای و روند نزولی ناامید کننده قیمت املاک و مستغلات نگران هستند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx