کدام کشور توسعه یافته برای اولین بار بیت کوین را پذیرفته است؟

کدام در حوزه مقبولیت پیشرو است؟
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 547 نفر

مصاحبه  جف راس با Bitcoin magzine

چین بسیاری از بدهی های ما را دارد و ما اکنون دیدیم که اگر کاری انجام دهید که ایالات متحده با آن موافق نیست، چه کتابچه ای دارد. همانطور که ایران در ۵۰ سال گذشته دیده است، همانطور که روسیه اکنون به سرعت مشاهده کرده است، وقتی چین وارد یک دوره تحریمی می شود، چه اتفاقی می افتد، چرا آنها سعی نمی کنند که از سیاست روسیه پیروی کنند; و دلار خود را تقویت کنند. کاهش بیشتر ارزش دلار آمریکا و صحنه جهانی؟ آیا این سناریویی است که امکان پذیر است؟

جف راس: بله. من می گویم، این کاملاً کاری است که آنها انجام می دهند. و این کاملاً کاری است که روسیه و چین انجام می دهند. من فکر می کنم آنها در این مورد تبانی می کنند. دارن با هم جمع میشن آنها می گویند ایالات متحده (از دیدگاه آنها) آمریکا ما را برای مدت طولانی خراب کرده است.

چرا این اجازه را می دهیم؟ فکر می‌کنم این اتفاق مدت‌ها پیش افتاد، یک دهه پیش، آنها تصمیم گرفتند، «ما برای چه در این سیستم هستیم؟ چرا ما به خرید خزانه داری ایالات متحده و حمایت از مجتمع صنعتی نظامی ایالات متحده ادامه می دهیم؟ چرا ما رویکرد متفاوتی در پیش نگیریم و سعی نکنیم از دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهان خارج شویم. بنابراین، کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که از کتاب بازی قدیمی‌تر مدرسه پیروی کنیم که می‌خواهیم ارزهای خود را با حمایت از کالاها، تقویت کنیم.»

پس در دهه گذشته چه اتفاقی افتاده است؟ چین دیوانه وار کالاها را می خرید. آنها در حال انبار کردن کالا بودند. روسیه از نظر کالایی بسیار غنی است، درست است؟ تن نفت در روسیه. هر دو مقدار بسیار قابل توجهی طلا دارند و در حال افزایش ذخیره طلای خود هستند. و فقط فروشگاه های کالای آنها به طور کلی.

ایالات متجده

چرا؟ آنها اساساً از آن به عنوان مبنایی برای گفتن استفاده خواهند کرد: «ببینید، همه می‌دانند که دلار آمریکا به معنای واقعی کلمه پشتوانه‌ای ندارد. تا سال ۱۹۷۱ از طلا حمایت می شد. و سپس آنها از استاندارد طلا خارج شدند و به معنای واقعی کلمه هیچ حمایتی ندارند. اگر موافق نیستید، ارتش آمریکا به دنبال شما می آید و تحریم ها به دنبال شما می آیند. این بهایی است که ما می پردازیم.»

بنابراین آنها می گویند: “ما یک جایگزین داریم و اکنون قدرتمند هستیم; و آمریکا به اندازه کافی پیر و پیر شده است.” هیچ جناسی برای رهبران ما در نظر گرفته نشده است، اما اساسا [آمریکا] توسط افراد هشت ساله ای اداره می شود که زوال عقل دارند و ما یک قدرت رو به زوال هستیم.

روسیه و چین می‌گویند: «ببینید، اکنون زمان ماست که بایستیم و بگوییم، ما ارز قوی‌تری داریم که مبتنی بر کالاهای واقعی و واقعی است، مانند طلا، نفت، و این‌جور چیزها.» اکنون، می‌توانم بگویم که روسیه و چین تنها چیزی را که آنها در نظر نمی‌گیرند این است که بیت‌کوین برای من واضح‌ترین، بهترین، سخت‌ترین دارایی است.

بله، دیجیتال است، بنابراین نمی توانید آن را لمس کنید یا به آن نگاه کنید، اما همان چیزی است که هست; اساساً این پول عالی است. بنابراین اگر من جای آنها بودم، و البته نیستم، و با بسیاری از دلایل آنها همدل نیستم، اما آنها باید از این موضوع در بیت کوین حمایت کنند. آنها باید از بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره استفاده کنند تا نشان دهند: «ببینید، ما نه تنها طلا، نفت و سایر کالاها را برای پشتوانه ارزهایمان، که قوی‌تر از دلار آمریکا هستند، داریم، بلکه مقدار زیادی بیت کوین نیز داریم. :ببین ما چقدر قوی هستیم.

این راه خوبی برای انگشت گذاشتن به ایالات متحده است، از سوی دیگر، ایالات متحده که در حال کاهش است و دلاری با پشتوانه هیچ، دارای پشتوانه وزارت خزانه داری است، که توسط دلار حمایت می شود، که هیچ پشتیبانی نمی کند. آنها باید اینگونه باشند، “ای عزیز، ما باید تا حد امکان پول چاپ کنیم و تا جایی که ممکن است بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره بخریم تا دلار ضعیف آمریکا را تقویت کنیم.”

آنها قطعاً باید امروز این کار را انجام دهند. این اولین کاری است که آنها باید در حال حاضر در دستور کار خود انجام دهند، اما مطمئناً آنها این کار را انجام نمی دهند زیرا این به بیت کوین اعتبار می بخشد و اذعان می کند که ما در حال ضعیف شدن هستیم و هرگز این کار را نمی کنیم.

من فقط اهل این بازی نیستم که اینطور بازی کنم: “هی، ما خیلی قوی هستیم و هرگز نمی پذیریم که ضعیف هستیم و نیازی به کمک نداریم و ما بر جهان حکومت می کنیم.” من فکر می‌کنم این خیلی احمقانه است و به همین دلیل است که امپراطوری‌های بزرگ فرو می‌ریزند و سقوط می‌کنند و به فراموشی مبهم می‌روند. در حال حاضر به آنجا می رویم و از تماشای آن متنفرم.

امیدواریم در مقطعی، برخی از  طرفداران بیت کوین را در قوانین بالاتر ببریم. امیدواریم که تعدادی بیت کوینر برای رئیس جمهور داشته باشیم. امیدواریم که تعدادی بیت کوین در خزانه داری و فدرال رزرو [ذخیره اصلی] و همه این چیزها به دست آوریم. سپس آن تغییر خواهد کرد.

ژاپن

به هر حال، پیش بینی من این است که ژاپن اولین مورد خواهد بود. آنها در حال حاضر خیلی از آن دور هستند، اما در حال حاضر در چنین وضعیت وخیمی قرار دارند و به تلاش کردن همه این چیزهای دیوانه کننده و نفرت انگیز ادامه می دهند.

آیا واقعاً اینقدر نفرت انگیز است که به ژاپن فکر کنیم، به جای خرید همه این چیزهای زباله دیگر و خرید همه سهام این کشور و خرید همه اوراق قرضه و این همه چیز، چه می شود اگر آنها مقداری بیت کوین بخرند و پول خود را از این طریق تقویت کنند. ? این در واقع طول عمر و قدرت پول آنها را فراهم می کند. آنقدرها هم دیوانه نبود، و اگر آنها این کار را می کردند، همه کشورهای توسعه یافته دیگر مجبور به انجام آن خواهند شد. این می تواند تئوری بازی در عمل باشد.

من منتظر آن اعلامیه هستم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. اول اینجا شنیدی من در مورد آن صحبت کرده ام

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx