فهرست شدن دو ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 508 نفر

صرافی کوین بیس میزبان دو ارز دیجیتال جدید

کوین بیس، بزگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، به طور رسمی خدمات معاملاتی را برای دو آلتکوین آغاز کرده است. صرافی کوین بیس اخیراً این دو آلت کوین را به نقشه راه خود برای لیست کردن در آینده قرار داده است.

صرافی کوین بیس، Stargate Finance (STG) را فهرست کرده است. STG یک پروتکل مالی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (DeFi) است; که امکان انتقال دارایی های دیجیتال را از طریق بلاک چین های مختلف فراهم می کند.

Stargate Finance  با حذف نیاز به استفاده از توکن‌های Wraped یا توکن‌هایی که نشان دهنده یک ارز دیجیتال خاص در شبکه‌های بلاکچینی مختلف هستند و به طور معمول با آن‌ها سازگار نیستند; فرآیند مبادله دارایی‌های دیجیتال رت در میان بلاک‌چین‌های مختلف را ساده‌تر و کارآمدتر کند.

STG  در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۴۲۷۹۵۶ دلار معامله می شود; که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳.۷ درصد رشد داشته است. اما در هفت روز گذشته بیش از ۱۳ درصد کاهش داشته است.

صرافی کوین بیس همچنین  LOKA، توکن اصلی یک بازی متاورسی با مضمون نبردهای دوران قرون وسطی; را با نام League of Kingdoms  را رسماً در پلتفرم خود فهرست کرد. LOKA را می توان برای استیک کردن، خریدهای درون بازی و مینت (تولید) توکن های غیرمثلی (NFT) استفاده کرد.

LOKA  که بر روی پلتفرم قراردادهای هوشمند اتریوم ساخته شده است; در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۸۰۷۴۰۹ دلار معامله می شود که در روز گذشته نزدیک به ۳.۵ درصد کاهش داشت; اما در هفته گذشته بیش از ۳.۶ درصد افزایش داشته است.

برنامه لیست شدن ارزهای دیجیتال

صرافی کوین بیس ابتدا اعلام کرد که STG و LOKA را به “برنامه زمانی لیست شدن ارزهای دیجیتال” خود در اواخر جولای اضافه می کند. این صرافی امسال “برنامه زمانی لیست شدن ارزهای دیجیتال”  را برای افزایش شفافیت و کاهش احتمال لو رفتن زودتر از موعود خبر لیست شدن ارزهای مختلف ایجاد کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx