رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان به دولت بایدن: به تلاش برای کشتن دارایی های دیجیتال پایان دهید

نماینده کنگره و مقرات ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 546 نفر

در ۲۵ آگوست (۳ شهریور) پاتریک مک هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا، در مورد مقررات مالیاتی پیشنهادی برای ارزهای دیجیتال، اظهار نظر کرد. او مقررات مالیاتی پیشنهادی برای رمزارزها را «حمله به اکوسیستم دارایی های دیجیتال» توصیف کرد. رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، مقررات پیشنهادی را به عنوان تفسیری فراتر از حد و مغایر با قانونی توصیف کرد که بر اساس آن پیشنهاد شده است.

سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا (IRS) همراه با وزارت خزانه داری این کشور، پیشنهاد این مقررات مالیاتی را اوایل همان روز (۲۵ آگوست) ارائه داده بودند. مقررات جدید مربوط به ارزهای دیجیتال، کارگزاران کریپتویی را ملزم می‌کند تا همان اطلاعات مالیاتی را گزارش کنند که در حال حاضر کارگزاران اوراق بهادار گزارش می‌دهند. مک هنری با انتقاد از الزامات پیشنهادی، تحت عنوان یک تفسیر فراقانونی، اظهار داشت:

«این خبر… جبهه دیگری در حملات مداوم دولت بایدن به اکوسیستم دارایی های دیجیتال است. تعداد بسیار زیادی از قانون گذاران هر دو حزب [به صراحت] تأکید کرده‌اند که هر گونه مقررات پیشنهادی، باید محدود، متناسب و شفاف باشد.»

وی با بیان اینکه این مقررات هنوز در مرحله پیشنهادی قرار دارد، افزود: «از اینکه شاهد تأخیر در تاریخ اجرایی و معافیت ها در متن پیشنهادی هستیم، خوشحالم.» مک هنری در ادامه از دولت جو بایدن خواست تا به تلاش های خود برای از بین بردن اکوسیستم دارایی های دیجیتال پایان دهد و با کنگره در مورد قانون گذاری رمزارزها همکاری کند.

پاتریک مک هنری

مک هنری، یک سیاست‌مدار از حزب جمهوری خواه و نماینده کارولینای شمالی در کنگره آمریکا است.

او همچنین به لایحه خود که مورد حمایت نمایندگانی از هر دو حزب است، اشاره و آن را به عنوان یک جایگزین معرفی کرد. این لایحه تضمین می‌کند که در خصوص گزارش های مالیاتی، اصطلاح کارگزار (broker) تنها به شرکت هایی که کارگزاری [معاملات] دارایی های دیجیتال هستند، تعمیم داده می‌شود و استخراج کنندگان رمزارزها، اپراتورهای گره ها (نودها) و اپراتورهای سخت افزاری را شامل نمی‌شود.

طبق گزارش بلومبرگ، مقررات پیشنهادی IRS و وزارت خزانه داری، شامل پلتفرم های دیفای (DeFi) و ان اف تی (NFT) هم می‌شود، اما شرکت هایی که در استخراج و استیکینگ مشارکت دارند را مستثنی می‌کند.

مک هنری، یک سیاست‌مدار از حزب جمهوری خواه و نماینده کارولینای شمالی در کنگره آمریکا است. وی به عنوان یک قانون گذار طرف‌دار رمزارزها شهرت پیدا کرده است. او تاکنون از لوایح گوناگون مرتبط با رمزارزها پشتیبانی کرده که شامل قانون شفافیت برای استیبل کوین های پرداختی ۲۰۲۳، قانون توکن های دیجیتال ۲۰۲۱ و قانون باج افزار و ثبات مالی ۲۰۲۱ می‌شود. مک هنری همچنین درباره بسیاری از پیشرفت های اخیر در صنعت کریپتو، از جمله تصمیم پی پال (PayPal) برای معرفی یک استیبل کوین و مسائل نظارتی مرتبط با درخواست ETF شرکت بلک راک (BlackRock)، اظهار نظر کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx