ریزش آلت کوین ها و توتال ۳: آیا بازار گاوی به پایان رسیده است؟

ریزش آلت کوین ها
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 138 نفر

تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال، چگونگی ریزش آلت کوین ها و توتال ۳ در ساعات و روزهای اخیر را تشریح می‌کند و می‌گوید خرس‌ها پس از از دست رفتن مومنتوم، کنترل بازار را به دست گرفتند. این تحلیلگر برجسته که به درستی پایان روند صعودی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را پیش بینی کرده بود، معتقد است که با وجود ریزش آلت کوین ها بازار گاوی همچنان پابرجا است.

عدم تعادل عرضه و تقاضا، عامل اصلی ریزش آلت کوین ها

استراتژیست کریپتویی شناخته‌شده با نام مستعار پنتوشی (Pentoshi) در پلتفرم اجتماعی ایکس با ۷۷۹,۴۰۰ دنبال‌کننده خود می‌گوید که مومنتوم، چیزی است که بازارها را به حرکت در می‌آورد.

این تحلیلگر، نظر خود را به صورت زیر تشریح می‌کند:

«من فکر می‌کنم تا حد زیادی به پویایی ساده عرضه و تقاضا مربوط می‌شد. ما به جایی رسیدیم که روزانه کوین‌های جدید زیادی راه‌اندازی می‌شد و هر کدام برای پشتیبانی به نقدینگی بیشتر و بیشتری نیاز داشتند. در یک مقطع زمانی، برای پشتیبانی از قیمت‌های فعلی به حدود ۲۰۰ میلیون دلار ورودی پول جدید در روز نیاز بود.

بنابراین عرضه بر تقاضا غلبه می‌کند و از آنجایی که همه چیز در حال افزایش است، تقاضای منفعل و تقاضا در دفاتر سفارش یا نقدینگی کافی وجود ندارد و شاهد این حرکات شدید نزولی هستیم.

ما به نقطه تعادل رسیدیم و سپس تیم دیگر به طور موقت کنترل را به دست گرفتند.”

توتال ۳

کاهش چشمگیر شاخص توتال ۳

شاخص توتال ۳ (TOTAL3) که تریدرها برای ردیابی ارزش بازار آلت کوین ها (به غیر از اتریوم) از آن استفاده می‌کنند، از بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۴ یعنی ۷۸۸.۸۵ میلیارد دلار به پایین‌ترین سطح یعنی ۵۶۳.۸۵ میلیارد دلار سقوط کرد که نشان‌دهنده کاهش حدود ۳۰ درصدی است.

با وجود ریزش آلت کوین ها بازار گاوی همچنان پابرجا است

با این وجود، حتی در میان اصلاح کلی بازار، پنتوشی تأکید می‌کند که بازار گاوی ارزهای دیجیتال همچنان پابرجا است. وی بدین گونه توضیح می‌دهد:

«به نظر من این اوج اصلی نیست، فقط یک اوج محلی است.

بازار گاوی همیشه زمانی به پایان می‌رسد که عرضه در واقع بی‌نهایت شود و دیگر کسی برای خرید باقی نماند. به نظر من ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم. موفق باشید و در چند هفته آینده انتخاب‌های خوبی داشته باشید.»

بازار گاوی

حمایت توتال ۳ در سطح ۶۰۰ میلیارد دلار

با نگاهی دقیق‌تر به توتال ۳، این تحلیلگر پرمخاطب نموداری را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد این شاخص قبل از بهبود و افزایش ارزش به ۱ تریلیون دلار، سطح حمایت ۶۰۰ میلیارد دلاری را حفظ خواهد کرد. پنتوشی در این مورد، توضیحات زیر را مخاطبان خود ارائه داده است:

«در کل، فکر می‌کنم این آغاز یک فرصت بزرگ و جدید است. چیزی که این موضوع را تغییر می‌دهد این است که اگر بیت کوین ساختار بازار خود را از دست بدهد یا شاهد خروج سنگین بیت کوین از صندوق های قابل معامله در بورس (ETF ها) باشیم. ما هنوز این را ندیده‌ایم و البته ممکن است اتفاق بیفتد.

در حال حاضر، این فقط یکی از چند اصلاح ۳۰ درصدی یا بیشتر است که اگر چیزی شبیه به چرخه‌های قبلی باشد، باید در طول مسیر داشته باشیم.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx