چین با وجود ممنوعیت ارز دیجیتال، به زیرساخت‌های بلاکچینی روی آورده است

SEC و هوش مصنوعی
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 92 نفر

دولت چین یک پلتفرم زیرساختی بلاکچین عمومی جدید را با هدایت شبکه کانفلاکس، یک بلاکچین چند زنجیره‌ای تحت بنیاد کانفلاکس که دارای یک ارز دیجیتال بومی نیز است، معرفی کرده است. این پلتفرم که “پلتفرم زیرساختی بلاکچین در مقیاس بزرگ برای ابتکار کمربند و جاده” نامیده می‌شود. این پروژه برای ارائه پایه‌ای برای برنامه‌های فرامرزی در یک بلاکچین عمومی طراحی شده است.

طبق اعلام کانفلاکس، هدف اصلی این پروژه ایجاد یک زیرساخت بلاکچینی است که از اجرای پروژه‌های فرامرزی همسو با ابتکار کمربند و جاده پشتیبانی کند.

رمزارز چین

با ارائه درخواست‌ها برای بررسی دقیق‌تر صنعت کریپتو، چین در حال آماده شدن برای اصلاحات قابل توجهی در مقررات ضد پولشویی (AML) خود است. این اصلاحیه، اولین بازنگری اساسی از سال ۲۰۰۷، به دنبال اعمال دستورالعمل‌های سختگیرانه‌تر برای تراکنش‌های مرتبط با ارز دیجیتال جهت مبارزه با پولشویی است. گزارش‌ها نشان داده‌اند که “پلتفرم‌های معاملات ارز مجازی”، عملیات‌های بانکی زیرزمینی به ارزش ۲.۲ میلیارد دلار را تسهیل کرده‌اند که محدودیت‌های ارزی این کشور را دور زده‌اند.

ورود دولت چین به زیرساخت‌های بلاکچین علی‌رغم موضع سختگیرانه قبلی آن در مورد ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد. چین در سال ۲۰۱۷ کنترل خود را بر صنعت کریپتو تشدید کرد و منجر به تعطیلی صرافی‌های ارز دیجیتال محلی شد. در سال ۲۰۲۱، پکن با ممنوعیت ترید و استخراج و همچنین ممنوعیت فعالیت صرافی‌های خارجی در داخل کشور، سرکوب ارزهای دیجیتال را تشدید کرد. قبل از این اقدامات، چین بخش قابل توجهی از قدرت هش استخراج بیت کوین جهانی را کنترل می‌کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx