تاثیر بلند مدت “ادغام ” روی اتریوم

اتریوم2
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

چه آن را ، اتریوم ۲ و Beacon Chain Merge یا چیز دیگری بنامید، این به‌روزرسانی به بلاک چین – حرکت از اثبات کار (PoW) به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) – و نقشه راه از زمان پیدایش اتریوم (ETH) بخشی از آن بوده است. هیجان و تمرکز واقعاً باید روی تأثیر بلندمدت این امر بر پروژه‌ها، توسعه‌دهندگان و کاربران اتریوم باشد. همانطور که از PoS از طریق شبکه آزمایشی Ropsten استقبال می‌کنیم، معتقدم این یک جهش بزرگ در مقیاس‌بندی اتریوم برای پذیرش جریان اصلی خواهد بود.

با استفاده گسترده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) و سرمایه‌گذاری، اکوسیستم اتریوم باید به گونه‌ای گسترش یابد که برای ده، بیست و پنجاه سال آینده منطقی باشد. با استقرار موفقیت آمیز اثبات سهام، توسعه دهندگان به ساختن این نوآوری ها با استفاده از فرآیندهای آگاهانه تری نسبت به محیط زیست ادامه خواهند داد.

افکار بلند مدت من در مورد زنجیره بیکن

خطاب از مدیر عامل کیف پول Myetherwallet

به عنوان فردی که در تمام تغییرات اتریوم زندگی کرده و توسعه یافته است، به نوآوری اعتقاد دارم، اما نمی‌بینم که ادغام بر عملکرد موجود تأثیر منفی می‌گذارد – مگر اینکه ماینر باشید زیرا هیچ اتریوم را به عنوان پاداش ماینینگ دریافت نمی‌کنید. با این حال، من معتقدم که ما شاهد خواهیم بود که اعتبار سنجی‌ها نقاط ماینرها را بدون مشکل تصاحب می‌کنند و راه را برای یک شبکه مقیاس‌پذیرتر هموار می‌کنند.

ایده ادغام همیشه در طرح اصلی برنامه ریزی ما بوده است، و اگرچه چندین سال طول کشیده است، کارشناسان برای ایجاد یک سیستم PoS کاملاً غیرمتمرکز به تحقیق و بررسی مناسب نیاز داشتند. دور شدن از اثبات کار نقطه ضعفی برای پذیرش کلی اتریوم نیست – در عوض، اثبات سهام فرصتی برای بهبود تجربه کلی برای کاربران است.

از دیدگاه کاربر، این ادغام تغییرات قابل توجهی در فعالیت های روزانه آنها ایجاد نمی کند. به نوعی تورم را کاهش می دهد زیرا کاربران روزمره دیگر مجبور نیستند هم برای اعتبارسنجی و هم برای ماینرها هزینه بپردازند و فقط برای اعتبارسنجی ها هزینه می کنند.

چگونه این بر منافع سازمانی تأثیر می گذارد

نگرانی‌هایی در مورد علاقه سازمانی پایدار به اتریوم با تأخیرهای مداوم زنجیره فانوس دریایی Merge وجود دارد، اما اکنون با تاریخ پیشنهادی تعیین شده برای سپتامبر، سرمایه‌گذاران نهادی چیزی برای پیگیری دارند. استقرار ETH همچنان برای مؤسسات جذاب است و با پتانسیل بازدهی بالاتر، این علاقه تنها پس از ادغام افزایش خواهد یافت. از آنجایی که سرمایه‌گذاران بیشتری به دنبال یافتن فرصت‌های رشد بلندمدت در کریپتو هستند، ادغام به ایجاد یک اکوسیستم هیجان‌انگیزتر و آماده‌تر برای سرمایه‌گذاری آنها کمک می‌کند.

از منظر سرمایه گذاری نهادی، ادغام فرصتی برای انتقال دارایی ها به اتریوم ایجاد می کند تا از مزایای جدیدی که با ارتقا به دست می آید، استفاده شود.

Beacon Chain Merge واقعاً اولین گام به سوی یک اتریوم مقیاس‌پذیر است و باید به عنوان نقطه عطفی در ساخت یک بلاک چین سازگار با محیط زیست برای انتقال به Web3 تلقی شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx