ایردراپ متاپلکس به سازندگان NFT سولانا

ایردراپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 560 نفر

ایردراپ متاپلکس

NFT های سولانا اخیراً به لطف پروژه های پر سر و صدایی مانند y00ts و ABC دوباره در حال افزایش هستند، و اکنون خالق پروتکل NFT  این شبکه در کانون توجه  است. متا پلکس برنامه هایی را برای راه اندازی یک توکن و غیرمتمرکز کردن حاکمیت خود از طریق دائو اعلام کرده است.

توکن MPLX متاپلکس در آخر هفته اعلام شد و امروز ایردراپ انجام میشود . سازندگان NFT که از پروتکل سولانا استفاده می‌کنند واجدین شرایط دریافت توکن‌ها هستند اما مقدار ان هنوز اعلام نشده است. با این حال، یک هشدار برای ایالات متحده وجود دارد و ان این است که احتمالاً به دلیل نگرانی های نظارتی، واجد شرایط ایردراپ نیستند.

متاپلکس قصد دارد تا اواخر امروز وب سایت خود را باز کند تا کیف پول های واجد شرایط  قادر به دریافت توکن MPLX شوند. این توکن برای راه اندازی یک دائو یا سازمان غیرمتمرکز مستقل استفاده خواهد شد (یک جامعه آنلاین که عضویت در آن از طریق توکن ها نشان داده می شود). دارندگان توکن MPLX می توانند در مورد پیشنهادات حاکمیتی در مورد پروتکل NFT رای دهند.

متاپلکس در توییتر خود نوشت: دارندگان MPLX مسیر پروتکل را از طریق Metaplex DAO هدایت خواهند کرد و وعده ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز و متعلق به جامعه را انجام خواهند داد.

به گفته بنیاد متاپلکس، این پروتکل تا به امروز برای مینت ۲۰ میلیون سولانا NFT استفاده شده است که بیش از ۳.۵ میلیارد دلار ارزشدارد. در مجموع، Metaplex می‌گوید که بیش از ۲.۴ میلیون خالق و گردآورنده با چنین NFT‌هایی تعامل داشته‌اند، اگرچه مشخص نیست که چه تعداد خالق واجد شرایط در این ترکیب وجود دارد.

بر اساس پاسخ توییتی، متاپلکس در ۲۴ آگوست یک عکس فوری از سازندگان واجد شرایط گرفت، به این معنی که تنها کاربرانی که NFT ها را از طریق Metaplex در زمان عکس فوری ایجاد کرده اند، واجد شرایط خواهند بود.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx