کاهش علاقه به کریپتو در اروپا

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 380 نفر

بازار خرسی کریپتو تأثیر قابل توجهی بر الگوهای سرمایه گذاری در سراسر فضا داشته است. جایی که علاقه در بازار صعودی سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید، در روند نزولی سال ۲۰۲۲ برعکس شد. این موضوع، تأثیری بر تعداد دانلود برنامه‌های مبادلات ارز دیجیتال در سراسر فضا داشته است. این به طور خاص، در تعداد دانلود برنامه های کریپتو در سراسر بازار اروپا تاثیر داشت.

آمار برنامه های کریپتو نصف می‌شود

یک گزارش جدید نشان می دهد که دانلود برنامه های کریپتو در سراسر بازار اروپا کاهش یافته است. این گزارش داده‌ها را از ۱۰ اپلیکیشنی که میلیون‌ها بار دانلود شده بودند گرفت و داده‌های نیمه اول سال ۲۰۲۲ را با اعداد نیمه اول سال ۲۰۲۱ مقایسه کرد. چیزی که نشان داد این بود که آمار تقریباً ۵۰ درصد کاهش داشته است.

در نیمه اول سال ۲۰۲۱، در مجموع ۷.۵ میلیون دانلود در این ۱۰ برنامه ارز دیجیتال انجام شد. با این حال، در نیمه اول سال ۲۰۲۱، در مجموع ۴.۱ میلیون دانلود در همه این برنامه ها انجام شد که در بین دو دوره ۴۵ درصد کاهش داشت. داده‌ها از فروشگاه گوگل پلی در میان برنامه‌های کریپتو مانند BRD، Bitpanda، Bitstamp، Nexo، Kriptomat، Luno، Change، Coinmetro، Wirex و Blockchain.com جمع‌آوری شده‌اند. این برنامه ها در بین سرمایه گذاران اروپایی محبوب هستند و آنها را به گزینه خوبی برای گزارش تبدیل می کند.

کریپتو

به طور طبیعی، برخی از برنامه های کریپتو در مقایسه با سایرین کاهش بیشتری را ثبت کرده اند. بزرگترین موفقیت در بازار BRD بود، اپلیکیشنی که دانلودهای آن بین نیمه اول سال ۲۰۲۱ تا نیمه اول ۲۰۲۲، ۹۷ درصد کاهش یافته است. برنامه بعدی در لیست، اپلیکیشن بیت پاندا بود که در همان بازه زمانی ۶۵ درصد کاهش داشت. Blockchain.com یک پلتفرم مبادلات رمزنگاری است که در روند اخیر بازار نزولی به شدت ضربه خورده است. این شرکت مجبور شده است بخش خوبی از کارکنان خود را اخراج کند و اعداد دانلود نشان می‌دهند که پلتفرم چقدر با مشکل مواجه است. دانلود آن در نیمه اول سال ۲۰۲۲ حدود ۵۱ درصد کاهش یافته است.

سایر اپلیکیشن‌های رمزنگاری که تحت تاثیر روند نزولی قرار گرفته‌اند عبارتند از Luno، Kriptomat و Nexo که به ترتیب با ۱۷%، ۱۰% و ۱۰% کاهش مواجه شدند. دانلود وزیراکس حدود ۵٪ کاهش یافته است، کمترین میزان در بین تمام برنامه هایی که ضرر داشته اند. جالب اینجاست که برخی از این لیست در واقع شاهد افزایش تعداد دانلودهای خود بودند. از مجموع ۱۰ برنامه مورد بررسی، دانلود سه برنامه افزایش یافته است. اینها Change، Bitstamp و Coinmetro بودند که به ترتیب با ۲.۵٪، ۱۴٪ و ۵۰٪ افزایش داشتند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx