کلاهبرداری ۴ میلیون دلاری از بانک ها و صرافی ارز دیجیتال

کلاهبرداری ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 580 نفر

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) سه نفر از ساکنان میامی سه خدمه میایی را به کلاهبرداری از بانک ها و یک پلت فرم ارز دیجیتال به مبلغ بیش از ۴ میلیون دلار متهم کرد.

این افراد از هویت جعلی برای خرید دارایی های دیجیتال استفاده کردند، در حالی که بعداً به موسسات مالی دروغ می گفتند که تراکنش ها مجاز نیستند تا بتوانند پول بیشتری به دست آورند. به دلیل جنایت ، این سه نفر با ۳۰ سال زندان فدرال محکوم شدند.

توقف کلاهبرداری

مقامات آمریکایی در اطلاعیه اخیر از دستگیری شهروندان میامی دا کورته، گونزالس و مزا خبر دادند. آنهایی که گفته می‌شود دارایی‌های دیجیتالی را از یک صرافی ارزهای دیجیتال با استفاده از حروف اولیه سرقت شده خریداری کرده‌اند و به بانک‌ها شکایت کرده‌اند که این تراکنش‌ها بدون مجوز لازم انجام شده و درخواست بازپرداخت کرده‌اند.

همانطور که گفته می شود، استبان کابررا دا کورته، لوئیس هرناندز گونزالس و آسدروبال رامیرز مزا از هویت های سرقت شده برای خرید ارزهای رمزنگاری شده استفاده کردند و سپس با به چالش کشیدن تراکنش ها، بانک های آمریکایی را فریب دادند و تصور کردند که خودشان قربانی کلاهبرداری شخص دیگری هستند. دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده، گفت: به لطف تلاش‌های گروه ویژه الدورادو HSI، دوگانگی آنها کشف شد و اکنون با اتهامات جدی فدرال روبرو هستند.

در طول جنایت خود، آنها بیش از ۴ میلیون دلار را در بازگردانی های تقلبی پردازش کردند، در حالی که صرافی ارزدیجیتال بیش از ۳.۵ میلیون دلار از دارایی های دیجیتالی خود را از دست داد.

با این حال، تحقیقات امنیت داخلی (HSI)، تخلف را شناسایی و دستگیری مردان را سازماندهی کرد. این نهاد متعهد شد که به کار در این جهت ادامه دهد و هرگونه کلاهبرداری ارز دیجیتال در آینده را متوقف کند:

 

دستگیری‌های امروز نشان می‌دهد که چگونه HSI، همراه با سرویس مخفی ایالات متحده و شرکای ما در منطقه جنوبی نیویورک، به همکاری با یکدیگر برای افزایش شفافیت تراکنش‌های ارزهای دیجیتال برای دنبال کردن دنباله‌های وجوه غیرقانونی و سوراخ کردن پرده ناشناس ادامه خواهند داد. ”

وزارت دادگستری ایالات متحده داکورت، گونزالس و مزا را به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از سیم و بانک و سرقت هویت تشدید متهم کرد. حداکثر مجازات احتمالی آنها ۳۰ سال پشت میله های زندان است.

خدمه جنایی وگاس

کلاهبرداران ارزهای دیجیتال اغلب در یک تیم کار می کنند و جوی کوار و پسرش برنت کوار نمونه دیگری هستند. سال گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) حکم منع موقت این زن ۸۶ ساله و مرد ۵۴ ساله را به دلیل سرقت بیش از ۱۲ میلیون دلار از بیش از ۲۷۰ سرمایه گذار صادر کرد.

این خانواده مردم را به سرمایه گذاری در شرکت خدمات ثروت کانکت خود در لاس وگاس جذب کردند. این دو بازده قابل توجهی را به هر کسی که از طریق پلتفرم به دارایی های دیجیتال اختصاص داده است، وعده داده است. کلاهبرداران حتی به قربانیان اطمینان دادند که شرکت از یک “ابر کامپیوتر هوش مصنوعی” استفاده می کند و بنابراین، سرمایه گذاری آنها ایمن است.

ناگفته نماند که این دو نفر وجوه را به جیب زدند و از آنها برای خرید وسایل مجلل برای خود استفاده کردند. آنها حتی یک خانه مسکونی خریدند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx