مایکل سیلور : در حال بررسی بر روی شغل رویایی بیت کوین هستم

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 471 نفر
مایکل سیلور اخیراً اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی ماکرواستراتژی کناره‌گیری می‌کند تا بتواند زمان بیشتری را به بیت‌کوین اختصاص دهد. من می‌توانم درک کنم که چرا او نمی‌خواهد حواسش را از فعالیت‌های روزانه یک شرکت نرم‌افزاری پرت کند، وقتی تمرکزش را بر صرف زمان و انرژی تا آنجا که می‌تواند برای انتشار کلمه ساتوشی ناکاموتو دارد.

این بدان معناست که او زمان بیشتری برای ۱۷ پادکست با رابرت بریدلاو در اختیار خواهد داشت، و اگر خوش شانس باشیم، مصاحبه‌های پنج دقیقه‌ای بدتر با سران سخنگو از CNBC که برای هزارمین بار از او در مورد نوسانات قیمت بیت‌کوین سوال می‌کنند، خواهد داشت. آیا من تنها کسی هستم که این مصاحبه ها را کاملاً خنده دار می داند؟ همان‌قدر که از شنیدن صحبت‌های او با یک متخصص لذت می‌برم، وقتی با رسانه‌های اصلی صحبت می‌کند، چیزی در لبخندش وجود دارد که من عاشق آن هستم.

او قبلاً اعلام کرده است که قصد دارد از زمان خود برای خرید بیت کوین بیشتر استفاده کند و به مدیران عامل آموزش دهد که چرا و چگونه این دارایی را در ترازنامه خود نگه دارند، اما من نمی دانم … او دقیقاً چه چیزی را برای چند سال آینده در ذهن دارد؟

شاید سایلور قصد دارد مسیر جک دورسی را طی کند، جایی که او یک شرکت فناوری نوآورانه مبتنی بر بیت کوین ایجاد خواهد کرد. شاید او یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر فقط بیت کوین را رهبری کند تا پروژه ها و شرکت های جالب در این فضا را تأمین مالی کند.
یا شاید دقیقاً همان کاری را که او گفته است انجام دهیم ادامه دهیم و در چند ماه آینده شاهد موجی از شرکت ها خواهیم بود که بیت کوین را در ترازنامه خود قرار می دهند. سیلور به معنای واقعی کلمه می تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد.

من نمی دانم، شغل رویایی مایکل سایلور در بیت کوین چه خواهد بود؟

من شباهت زیادی با مایکل سیلور ندارم، اما یکی از چیزهایی که به اشتراک می‌گذاریم، علاقه به صحبت در مورد بیت کوین است. هیچ چیز را بیشتر از نوشیدن یک قهوه با یک همکار بیت کوینی و صحبت کردن در مورد هر آنچه در دنیای پول اینترنتی جادویی می گذرد دوست ندارم.
من تا جایی که می‌توانم به جلسات می‌روم و خوش‌شانس هستم که چند دوست پرتقالی دارم که اغلب آنها را می‌بینم، اما چقدر شگفت‌انگیز است که در جایی کار کنم که همه تمام روز درباره بیت‌کوین صحبت می‌کنند؟
فکر می‌کنم شغل رویایی من برای بیت‌کوین کار در یک گره فیزیکی جامعه بیت‌کوین است، مانند آنچه در بیت‌کوین پارک در نشویل یا بیت‌کوین کامانز در آستین اتفاق می‌افتد. یکی از بسیاری از چیزهایی که بیت کوین را خاص می کند این است که واقعاً پیوند بین دنیای دیجیتال و فیزیکی است و این فضاهای فیزیکی که در آن مردم می توانند دور هم جمع شوند و بیت کوین را به جلو ببرند بسیار مهم هستند.

چه می‌شد اگر پس از سال‌ها حضور در جلسات هیئت‌مدیره، رعایت استانداردهای بی‌پایان رعایت و انجام تعهدات رسانه‌ای تکراری، تنها چیزی که او می‌خواست درست کردن لاته و وقت گذراندن با مردم لبود،  اگر او فقط می خواست مگس روی دیوار باشد و در انرژی بیت کوین غوطه ور شود چه؟ اگر او فقط بخواهد در کنار افرادی باشد که با اشتیاق ایده ها را به اشتراک می گذارند، آموزش می دهند، ایجاد می کنند و انقلاب بیت کوین را می سازند، چه؟

بیت کوین به هیچ یک از ما – حتی مایکل سیلور – نیاز ندارد. از همه ما بزرگتر است اما بیت کوین زمانی به بهترین شکل ارائه می شود که همه ما آن را به سمت جلو حرکت دهیم. برای برخی، این به معنای مدیران عامل پرتقال ۵۰۰ شرکت فورچون است. برای دیگران، این به معنای توسعه اشکال جدید و پیشرفته فناوری است. اما برای بسیاری از ما، این به معنای سازماندهی یک جلسه محلی، کمک به دوستان و خانواده خود است تا بفهمند «پول سالم» چیست، یا حتی چیزی به سادگی سرو قهوه و کلوچه.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx