میکر (MKR) در یک موقعیت حساس؛ به این سطوح توجه کنید!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۵ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 681 نفر

متن این مقاله در تاریخ ۲۷ مهرماه بروزرسانی گردید.

توکن MKR، رمزارز ابزاری پلتفرم میکر، مانند بسیاری از آلتکوین‌ها، از اواسط سال ۲۰۲۱ تا ماه ژوئن سال جاری در یک روند نزولی آشکار قرار داشت. در اواسط ژوئن، MKR با رسیدن به کف قیمتی خود حمایت خوبی را دریافت کرد و موفق شد تا خط روند نزولی بلندمدت خود را با قدرت تمام شکست دهد.

تحلیل میکر دائو

تحلیل میکر در نمودار روزانه

پس از شکست خط روند نزولی اصلی (خط قرمز)، توکن میکر حرکت صعودی خود را مطابق با یک خط روند ادامه داده است و در زمان نگارش مقاله در نزدیکی این خط روند معامله می‌شود. اگر در تایم فریم‌های بالاتر (مثلا ماهانه) فیبوناچی اصلاحی موج نزولی اصلی MKR را رسم کنیم (از ۶۳۱۵ دلار تا ۵۱۱ دلار) میبینیم که قیمت توکن میکر در از سطح ۰.۳۸ بالاتر آمده است؛ پس می‌توان نتیجه گرفت که MKR در یک موج صعودی قرار دارد. این حرکت صعودی در تایم فریم روزانه با Higher High و Higher Lowهای پی در پی و واضحی مشخص است.

برخورد فعلی قیمت با خط روند صعودی، برخورد سوم است. برخوردهای سوم باهر سطحی معمولا مهم و تعیین کننده هستند.در این برخورد میکر حرکت مثبت چشمگیری نداشته و کندل‌های سبز ایجاد شده هم کوچک هستند که نشان می‌دهند این خط روند توان کافی برای پامپ قیمت را نداشته است. البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که در دو روز گذشته بیشتر آلتکوین‌ها کندل‌های قرمز را ثبت کرده‌اند. علاوه بر این موارد، محدوده نوسان فعلی قیمت با سطح ۰.۳۸ فیب اصلاحی موج صعودی اخیر یکی شده که اعتبار بیشتری به نقش حمایتی قیمت‌های فعلی می‌بخشد.

تحلیل میکر در نمودار ۴ ساعته

تحلیل MKR

تحلیل میکر در نمودار ۴ ساعته

در نمودار ۴ ساعته نیز MKR در یک موقعیت حساس و جالب قرار گرفته است. در این نقطه میکر باید مشخص کند که برای ادامه حرکت سمت بالا را انتخاب می‌کند یا سمت پایین. اگر قیمت بتواند خط روند نزولی کوتاه مدت خود (خط‌چین آبی) را رو به بالا بشکند، می‌تواند در گام اول تا High قبلی خود در حدود ۱۶۰۰ دلار پیش‌روی کند. همچنین یک الگوی گوه در نمودار شکل گرفته است که از جمله الگوهای صعودی است. از سوی دیگر در صورت شکست خط روند رو به پایین، احتمالا خرس‌ها قیمت را تا حدود ۱۱۰۰ دلار (باکس سبز) کاهش دهند. این محدوده نیز مطابق با سطح ۰.۳۸ فیب اصلاحی موج صعودی اخیر و یک منطقه تقاضای اصلی برای MKR است.

بروزرسانی تحلیل میکر 

پس از برخورد قیمت MKR با خط روند صعودی، یک کندل سبز رنگ بلند در نمودار ثبت شد اما پس از آن قیمت جهتی نزولی به خود گرفت و با شکست به زیر این خط روند رسید. در زمان بروزرسانی این مقاله قیمت میکر با محدوده ۱۴۰۰ دلار درگیر است. پیش‌بینی می‌شود که MKR پولبکی را به خط روند تکمیل کرده و حرکت نزولی خود را تا حمایت اولیه در حدود ۱۲۴۰ دلار (خط چین سبز) و یا منطقه تقاضای اصلی در حدود ۱۱۰۰ دلار (باکس سبز) ادامه دهد. برگشت به روی قیمت ۱۴۷۰ دلار می‌تواند سناریو نزولی را لغو کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۵ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

5 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیررستمی
امیررستمی
6 ماه ها قبل

Apdate mojadad

امیررستمی
امیررستمی
6 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

ممنونم من تو ی ضرر ۹۰۰۰ دلاری تو این ارز هستم با ورود ۱۱۸۴😞

امیررستمی
امیررستمی
6 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

Sell hastam 😞

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

5
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx