رییس جمهور السالوادور : بیت کوین باعث رونق گردشگردیمان شده است

بیت کوین باعث رشد صنعت گردشگری شد
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 541 نفر

نایب بوکله، رئیس‌جمهور السالوادور اخیراً در مورد افزایش تعداد گردشگرانی که با وجود بازار خرسی از این کشور بازدید می‌کنند، صحبت کرده است.

السالوادور در رتبه بندی سازمان جهانی گردشگری قرار گرفته است. این کشور آمریکای مرکزی به همراه ۱۴ کشور دیگر در فهرست قرار گرفتند.

نایب بوکله و جهانگردی

Bukele می گوید که این عمدتا به دلیل پذیرش بیت کوین (BTC) به عنوان پول قانونی، ترویج ورزش هایی مانند موج سواری است.

تنها تعداد معدودی از کشورها توانسته‌اند گردشگری خود را به سطح قبل از همه‌گیری بازگردانند… دلایل پشت آن عمدتا #بیت‌کوین و موج‌سواری است. اما گردشگری داخلی بیش از پیش رشد می‌کند، عمدتاً به دلیل سرکوب ما با باندها.»

تنها تعداد انگشت شماری از کشورها توانسته اند گردشگری خود را به سطح قبل از همه گیری بازگردانند.

و این گردشگری بین المللی است، بنابراین دلایل پشت آن بیشتر بیت کوین و موج سواری است

اما گردشگری داخلی حتی بیشتر به دلیل سرکوب ما با باندها در حال رشد است.ساحل بیت کوین این کشور در سراسر جهان خبرساز شده است و همچنان توجه بین المللی را به خود جلب می کند.

در ماه آوریل، مورنا والدز، وزیر گردشگری، مصاحبه ای با کانال تلویزیونی سالوادور، کانال ۲۱ انجام داد. او در آنجا توضیح داد که گردشگری در این کشور به لطف اجرای بیت کوین ۳۰ درصد رشد کرده است.

السالوادور به مکان خوبی برای بازدید، سرمایه گذاری و زندگی تبدیل شده است. با استفاده از بیت کوین، گردشگری ۳۰ درصد افزایش یافته است. گردشگران علاقه مند به اجرای بیت کوین اقامت طولانی تری دارند و بیشتر هزینه می کنند. قبل از بیت کوین روزانه بین ۱۱۳ تا ۱۵۰ دلار خرج می شد، اکنون به ۲۰۰ دلار در روز رسیده است.

 

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور: جهش گردشگری به لطف بیت کوین است

گزارشی که نایب بوکله به آن اشاره می کند، رتبه بندی UNWTO در مورد رشد ورود گردشگران بین ژانویه تا می سال جاری است. تنها سه سایت در قاره آمریکا ظاهر شدند: سنت لوسیا با ۲۱ درصد، السالوادور با ۶ درصد و مکزیک با ۳ درصد.از جمله مقاصدی که در رتبه بندی UNWTO دیده می شوند، کرواسی، ترکیه، سودان، پاکستان، مقدونیه، رومانی و صربستان هستند. این آژانس پیش بینی می کند که ورود بین المللی به این کشورها در سال جاری به سطح قبل از همه گیری خواهد رسید.

UNWTO تاکید می کند که کشورهایی مانند السالوادور که در حال افزایش گردشگری است، با چالش هایی روبرو خواهند شد. اینها شامل کمبود کارکنان در صنعت گردشگری، ازدحام شدید فرودگاه و تاخیر و لغو پروازها می شود که می تواند بر ارقام گردشگری نیز تأثیر بگذارد.

Nayib Bukele و Google

رئیس‌جمهور السالوادور همچنین داده‌های به‌روزرسانی‌شده گوگل در مورد تحرک (به‌روزرسانی‌شده تا ۳ اوت) را ارائه کرد که این کشور را با فعالیت‌های گردشگری «بیش از انتظار» نشان می‌دهد.در پایان ماه جولای، وزیر دارایی السالوادور، الخاندرو زلایا، فاش کرد که تعهد این کشور به بیت کوین (BTC) کارساز است. خدمات شمول مالی را به تمام نقاط کشور گسترش داده است که به نفع مردم است، چه بدون بانک و چه غیر بانکی. و باعث جذب بیشتر گردشگر شده است.

در حالی که معرفی بیت کوین برای برخی دشوار بوده است، Nayib Bukele روی موضع خود ایستاده است.

برای برخی، این چیز جدیدی است و چیزی است که آنها به طور کامل درک نمی کنند، اما این پدیده ای است که وجود دارد و در حال افزایش است و در سال های آینده وجود خواهد داشت. فناوری‌های جدید نشان داده‌اند که چگونه مردم از چیزهایی مانند وب‌سایت‌ها می‌ترسیدند.»  Nayib Bukele با تبدیل بیت کوین به عنوان ارز قانونی در السالوادور شرط بندی کرد، زیرا این کشور جهانی در جهان است که این کار را انجام می دهد. حتی این اقدام این کشور کوچک را در سراسر سال ۲۰۲۱ و اکنون در سال ۲۰۲۲ در اخبار قرار داده است. آیا این حرکت می تواند کاملاً نابغه باشد؟

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx