افزایش قدرت استخراج دو برابری شرکت استخراج بیت کوین استرالیایی

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 606 نفر

قدرت هش دو برابری شرکت استخراج بیت کوین

دنیل رابرتز، یکی از بنیانگذاران آیریس انرژی، شرکت استرالیایی استخراج بیت کوین، گفت; که این شرکت علیرغم ریزش بازار فعلی و چالش‌های زنجیره تأمین بین‌المللی، انرژی مورد نیاز برای افزایش قدرت هش خود  را به موقع تامین کرده است.

آیریس انرژی، اعلام کرد; که پس از اتمام فاز دوم عملیات خود در مکنزی، کانادا; نرخ هش خود را به بیش از ۲.۳ اگزاهش در ثانیه افزایش داده است.

آیریس انرژی،  در روز دوشنبه اعلام کرد که ۴۱ مگاوات ظرفیت برق عملیاتی بریتیش کلمبیا را تقریباً دو ماه زودتر از موعد مقرر بدست آورده است; و EH/s 1.5  را به نرخ هش موجود خود اضافه کرده است. علاوه بر این، شرکت استخراج بیت کوین انتظار دارد تا پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، ۵۰ مگاوات ظرفیت دیگر را در پرنس جورج بدست بیاورد; و ظرفیت عملیاتی خود را به  EH/s3.7 افزایش دهد.

دانیل رابرتز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت آیریس انرژی، گفت; که این شرکت «علیرغم روند نزولی کنونی بازار و چالش‌های زنجیره تأمین بین‌المللی»، انرژی لازم برای این تأسیسات را طبق برنامه زمان‌بندی شده تامین کرده است. این شرکت قصد داشت در ماه آگوست ماینرهای دیگری را مستقر کند; تا نرخ هش کل خود را به  EH/s 6 افزایش دهد.

این شرکت استخراج بیت کوین، ۱۹.۵ میلیون دلار سرمایه را طی یک جذب سرمایه عمومی و ۳.۹ میلیون دلار اوراق قرضه را طی یک دور تأمین مالی در دسامبر ۲۰۲۰ بدست آورد. و سهام آن برای اولین بار در نوامبر ۲۰۲۱ در نزدک معامله شد. در زمان انتشار این مقاله، قیمت سهام این شرکت ۵.۳۰ دلار بود. سهام آیریس انرژی در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱۲ درصد افزایش یافته است.

مناقشات پیرامون مسائل زیست محیطی

آیریس گفت که در میان مناقشات پیرامون تأثیرات زیست محیطی استخراج کنندگان بیت کوین و ارزهای دیجیتال، در مراکزی سرمایه گذاری کرده است که از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx